Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, November 8, 2012

Apa PeRUt Aku Suka MakAn??


terliur tak korang??? perghh..sedapnyer...
hai Korang, Sehat x semua?? Semoga semuanya sihat2 dan ceria selalu yea...Even korang ada masalah....korang senyum je..Insyallah, walaupun masalah korang belum tentu boleh selesai sepenuhnya, mungkin boleh ceriakan sikit diri korang tu yea...

Ok lah...hari nie just nak share ape yang perut aku nie suka makan ea...heheeh...Perut je kecik tapi selera mak aiii..tinggi menggunung...

Firstly, My favourite food is Nasi Beriani..tak kira la nasi beriani jual kat pasar malam ke, kat Sedap COrner ke, kat food court BestmArt ke..heheh...semuanya yang sedap aku mesti telan...(gila dashyat kan..nak telan ajer)...
Mungkin disebabkan aku orang Johor kot...tu yang suka sangat Nasi Beriani...

Pernah sekali tu..sebab mengidam sangat (amboi..macam ko preggy pulak kennn? hheeh...Sanggup pergi kat Abah Beriani House area BBU tu semata-mata nak makan Nasi beriani...Dashyat kan...
Gambar: Ehsan Mr.Google...
ni pic time kitorang g makan kt Abah Berianim House..
                                                   licin kitorang kerjakan..hehehe...


dan setiap kali kalau aku singgah kat Bestmart tu..mesti aku tapau Nasi Beriani...Bagi tekak aku..nasi beriani kat situ memang mantopppp..Thumbs Up.!!!..rugi korang xcuba...tapi ikut tekak aku la..tak taw anak tekak korang kan...Niat kat hati teringin nak belajar wt nasi beriani nie...Korang doakan aku pandai masak nasi Beriani sedap2 yea...so, boleh jimatkan duit aku kalau setiap kali nak makan..tak payah dah pergi kedai lagi..masak je sendiri..heheeh..Boleh jamu korang jugak nannti....


Laksa Johor Kesukaan ku...terliur x?? hehe

Next food is LakSa JohOR...nie memang double triple favourite...Dulu time aku study kat Uni..bila balik cuti je..mesti mak aku masak kan Laksa Johor nie..sebab dia taw anak Beliau memang menggila dengan Laksa Johor...hahaha..ayat xboleh blah kan...tapi siyes....memang aku suka sangat Laksa Johor..lagi..lagi..air tangan mak kan..memang terangkat la kalau makan..

Time Raya ari tu, beraya uMah atiKah MAzlan, di jamu dengan laksa Johor..Bayangkan kitorang sampai uma dia kul 12 tgh malam tau..bukan 12 tengah hari...sebab uma beliau umah last sekali kitorang singgah...Dia kata nasib baik ada balance Laksa Johor yang mak dia masak..Aku dengar je laksa Johor..ape lagi..terus g kat Meja Makan uma beliau....xde da segan2..heheh...
Pergh...memang sedap la iqa...nak lagi..nak lagi..heheh..kalau korang nak tengok gaya2 kitorang makan laksa..boleh baca entry INI...aku ade ceritakan kat sini story tu..

Next..perut aku jugak memang suka makan Chicken Chop..wallah!!!..marvelous...
BFF aku pun dah naik muak agaknye..setiap kali kitorang keluar...mesti aku ajak dia g makan Chicken Chop...heheh...



Chicken CHop kt Hutan Bandar sedap taw...murah lagi..baru RM5 je...berbaloi2...banyak pulak tu kepingan chicken chop nye....kenyang tak hingat ko...kalau aku makan kat sini..mesti aku tapau 3,4 bungkus untuk hero-hero kat rumah tu...

lagi 1 tempat yang biasa kitorang makan Chicken Chop ialah kat Medan Selesa Taman U...after balik tengok wayang je..mesti singgah situ..hehehe...
Wawa my BFF with her CHicken Chop..yummy...
Selain tu..aku juga peminat setia Spaghetti...hehee....sedap kot spaghetti tu..banyak kali jugak aku wat sendiri..tapi rencah2 nya mahai..hheeh..berbaloi la kalau nak makan ramai2...selalu tu aku suka letak sosej and daging kisar bebanyak...baru heaven..
sPAGHETTI WIF MEAT BALL...


hehehh...pernah jugak makan kat SR..memang sedap...then kat pizza hut punya pun not bad...ade meat ball lagi kan...
So..sesapa nak ajak aku dating..sila bawak aku g makan spaghetti yea....heeh..(bole gitu? kenn)

Sebenarnya ade banyak lagi yang perut aku suka makan..bukan sekadar suka2 je..tapi memang kegilaan aku la orang cakap..hehehe..orang yang cakap...bukan aku..hehe

Nanti aku sambung lagi yea entry nie..karang marah pulak bos aku nnti..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...