Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

Our Little Caliph

Lilypie Third Birthday tickers



alkisahnye nak pindah rumah lah nie...
serabutnyer lahai...banyak giler barang nak kena packing...
dengan askar 2 orang lagi tu...
bertabah je la ummi nye nie..
mudah-mudahan semuanya berjalan lancar hendaknya...

Minggu depan nak buat kenduri akikah emir firas...
Harap-harap semua yang dirancang berjalan lancar hendaknya..

Kepada sesiapa yang mengenali diri ini..Jemputlah datang uma teman yea...


Proses mengecat sedang berlangsung.







Alhamdulillah cuti selama 5 hari sudah berakhir..
hari ni kembali bekerja semula...terpaksa tinggalkan buah hati kesayangan kat pengasuh...


rindunya....dah la firas tu menyusu badan je sepanjang cuti...risau pula tetibe tak nak botol...


Seronok sangat2 dapat balik bercuti ke kampung..tenang je dapat tengok muka mak ayah....meronda petang dengan cik somi...habiskan masa bersama dengan anak-anak....syok sangat...
Bonding time together....


jarang sebenarnya dapat cuti and rehat sesama camni..selalu tu busy kerja je...





Emir pun asyik nk berdiri je..xmoo letak....belikan walker...suka betul dye..

nanchos kt subkitchen larkin...ohsemmmmmm



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...