Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

Our Little Caliph

Lilypie Fourth Birthday tickers






Cantik manis kat luar sana....
Hari ni yanie nak terangkan mengenai produk famous d amos 
Maixara C-Sential...

Memang sedang hangat diperkatakan di seluruh Malaysia sekarang nie.
chewahh!! 
seluruh Malaysia engkau...
Jangan tak tau..produk ni dah boleh sampai Indonesia, Jepun, Korea sebab student-student kat sana pun ada yang consume Maixara C- Sential juga taw...
jangan terkejut...
heeheheh

Apa itu Maixara C-Sential?/?

Let's check it out dear..

~~~> 1 botol mempunyai 60 tablet untuk penggunaan selama 2 bulan #

~~~> Pada sesiapa yang ingin mencantikkan kulit boleh memilih MAIXARA C-SENTIAL kerana ianya mengandungi kolagen tilapia yang mampu memberi ketahanan pada kulit.

~~~> Pada sesiapa juga yang ingin memperbaiki sistem imunisasi badan, come and get one kerana vit c yang terkandung di dalam nya ibara kita makan sebiji oren sehari.

~~~> Vit C juga membantu glutathione untuk diserap lebih cepat dalam badan jadi produk ini sangat sesuai pada mereka yang ingin mempunyai tona kulit sekata dan kulit yang lebih cerah.

~~~> Juga tidak ketinggalan ianya sesuai untuk sesiapa yang mengalami penyakit resdung kerana di dalam MAIXARA tidak mempunya Pure Marine Collagen tetapi menggunakan kolagen tilapia yang juga memberi khasiat yang sama.


MAIXARA C-SENTIAL

(VITAMIN C + COLLAGEN + GLUTATHIONE + ESTRAK

 STRAWBERI 10,000MG)

# Hanya sebiji sehari untuk kesan berganda, tapi harga mampu milik yang berbaloi2...

# Produk keluaran 100% bumiputera..

# Menariknya, ia boleh ditelan atau dikunyah dengan perasa strawberi.. Serlahkan keserian dan kecantikan anda dengan cara yang mudah dan menjimatkan..

KENAPA MAIXARA C SENTIAL MENGGUNAKAN KOLAGEN

 DARIPADA IKAN ?

~~> Kajian menunjukkan bahawa struktur kolagen ikan lebih mirip dengan kolagen manusia dan molekulnya yang lebih kecil amat mudah diserap oleh tubuh, seterusnya membentuk semula kolagen yang kian susut pada bahagian kulit, tulang, sendi dan lain-lain bahagian badan.

~~> Kajian klinikal awal juga menunjukkan pengambilan kolagen ikan pada sukatan yang betul selama 66 hari berturut-turut, mampu memperbaiki penuaan kulit sebanyak 80%

~~> Dan kalau ramai yang berpendapat dengan harga RM125.00 untuk 60 biji kapsul yang tahan selama 2 bulan itu sangat mahal tapi kesannya sangat berbaloi? Yanie tak boleh nak kata apa la...Yani jual Maixara C-Sential pada harga yang amat berpatutan dengan kandungan di dalamnya 10,000mg vit C....!!! Dan sekarang dengan harga Promosi yang sangat berbaloi-baloi dan harga mampu milik  hanya dengan RM99.90 (wm) / RM104.90 (em) serta PENGHANTARAN PERCUMA OK......alahaiii...manjanye korang nie kan......
kepuasan pelanggan harus diutamakan...chewahhh...


~~> Jika kita beli 1000mg vitamin C utk 60 tablet pun dah RM90. Maixara C Sential siap ada Kolagen & Gluta lagi. Kolagen pula bukan marine kolagen yang diimport tak tahu kesahihan halalnya, sebaliknya kami gunakan kolagen dari sisik ikan talapia yang UPM sendiri buat penyelidikan akan keberkesanannya. Tak percaya sila google. Kandungan 10,000 mg dalam 1 tablet dan ada 60 tablet dgn harga RM125.00. Bagi yanie amat berbaloi.



CARA MAKAN :-

* Ambil sebiji sehari selepas makan sebelum tidur.

* Pastikan minum air dengan banyak kerana Glutathione yang ada di dalam Vit C MAIXARA ini berupaya menyingkirkan toksin di dalam badan dan air adalah penting untuk membantu toksin keluar daripada badan.

* Sesuai untuk lelaki dan perempuan.

*Tidak sesuai untuk kanak-kanak walaupun ianya sedap.






Ada lagi..teruskan membaca yea...
Info yang sangat berguna.....
untuk si cantik manis di luar sana...
yang mengimpikan kecantikan luaran dan dalaman berjalan seiring bagai lagu nurul dan ajai...Seiring dan Sejalan...heheheeh


KEISTIMEWAAN MAIXARA C-SENTIAL :-

(/) Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu dan berseri.- Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.

 (/)  Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema.- Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut.

(/) Anti penuaan dan antioksidan yang tinggi.

(/) Membantu mengurangkan masalah sinus / resdung dan alahan.

(/) Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi.

(/) Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.

Ada 10 sebab utama kenapa anda harus memilih Maixara C-Sential


Pertama ~> 2x lebih kuantiti dari biasa iaitu 60 tablet

Kedua ~> 2x lebih kandungan mg dari biasa iaitu 10,000mg

Ketiga ~> Boleh dimakan oleh lelaki mahupun perempuan

Keempat ~> Kesan seawal 2-5 hari sahaja

Kelima ~> Tablet boleh dikunyah seperti gula-gula

Keenam ~> Rasa tablet yang sangat sedap

Ketujuh ~> 1 kotak tahan untuk 2 bulan untuk jimat atau 1 bulan untuk kesan cepat

Kelapan ~> Boleh dimakan sewaktu datang haid atau ibu sedang menyusu badan

Kesembilan ~> Tiada kesan sampingan kerana 100% adalah daripada ekstrak buah- buahan

Kesepuluh ~> Buatan tempatan, Halal, Tiada kapsul gelatin dan dijamin selamat!


SETIAP TABLET MAIXARA C-SENTIAL 10,000MG 

MENGANDUNGI :

1) Vitamin C (1,000mg)
2) Collagen (4,000mg)
3) Glutathione (3,000mg)
4) Ekstrak Strawberry (2,000mg)


FAKTA PRODUK MAIXARA C-SENTIAL :

1) Produk keluaran Bumiputera Islam
2) Halal & Selamat
3) Tidak mengandungi Gelatin
4) Selamat untuk wanita mengandung dan menyusu badan
5) Pengilang berstatus GMP
6) Sesuai untuk lelaki dan wanita
7) Kolagen dari ikan tilapia - mereka yang alah kolagen marin / seafood boleh amalkan
8) Terbukti berkesan!


CARA PENGAMBILAN MAIXARA C-SENTIAL :-

1 tablet selepas makan malam setiap hari (jangan ambil terlalu lewat atau selepas pukul 11 malam)- Boleh diambil maksima 2 tablet- Minum air putih yang banyak sepanjang hari.

Pantang larang semasa ber MCS

Elak dari mengambil KAFEIN, ALKOHOL, ROKOK. InsyaAllah dalam masa 2 ke 5 hari pasti ada perubahan dalam diri anda.. Yakin dan bertawakal pada Allah SWT. InsyaAllah...Jom kita berMCS. Dijamin SELAMAT & HALAL..





TESTIMONI













 Baby MCS...
Ibu menyusu consume MCS... Kulit baby pun CERAH & CANTIK


Testimoni MCS... terbukti berkesan untuk jerawat & jeragat
Hanya Kunyah atau telan...



HARGA PROMOSI : RM99.90 (S/M)

HARGA BIASA : RM 125.00 (S/M)

PERCUMA!! 
Free Gift : 
*Shiseido Mask x1


Sekarang tengah ada 


JUALAN HOT PRICE....

Hanya 5 hari sahaja

sehingga 30 April 2013

RM95 (S/M)

- Free Postage
- Free Shiseido Mask

Order sekarang

boleh SMS/CALL/WASSAP/EMAIL

Yanie - 013-7724366 
or 
nur.elyani@yahoo.com

Apa tunggu lagi....


Cepat-cepat....jangan sampai terlambat...

0 loVe this entRy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...