Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

Our Little Caliph

Lilypie Third Birthday tickers
Hye guyz n ladies sekalian....

ari ni saya nk tolong promotekn YumiAkira Bundle Shoppe..
Dye ade Jual Blause, Kemeja n Shirt yg Murah2x...

Meyh kita Survey...

YumiAkira Bundle Shoppe ni masih baru berjinak2 lagi dlm dunia perniagaan nie..So, pada sesiapa yg berminat..sila..sila..jenguk2 dress yg ada..kalau berminat..jgn malu-malu..sambar he terus...











If you want to order, please send me your detail :

a)Name:
b)Address:
c)H/P No:
d)Item No:

to nur.elyani@yahoo.com/( Postage : RM7-Semenanjung M'sia RM10-Sabah&Sarawak )

Collection khas untuk anda yg suka bershopping pd harga murah..berminat??pm saya k..

Kalau nak survey2x...bole jenguk ke fb Elyani Rosli ....

Jom Shopping....
hmmm...dlm bln 5 yg akn dtg nie je...3 org kwn aq akn kawen....wah..jealousnye...yg da dpt baby sorg....yg tgh pregnant sorg....best tgk diorang ni bahagia....

dan lepas ni semua da keje...da abes blajo dan akn mulakan hidup sendiri..sedihnya...
dan mungkin juga ssh nak jumpa mereka2 lg lepas nie...masing2 da ikut haluan sendiri...

tapi aku...calon pn xde lg..huhuh..bile la masa aku pulak kan...

sat..sat..nak berangan jap...kalau la aku kawen...apa yg aku nak pakai..

turquoise color...like it...

putih ni pula..mgkin baju nikah..hehehe..gataii...nooo....


mungkin ini???

seriously..aku suka fesyen bienda nie...nmpk classic, ala ala arabic gitu..comeii..

xsalahkan nak berangan..heeheh..sekali-sekala....


Ok..kalau design pelamin..aku suka yg ini..hehe..sweet sangat...
tapi ntah bile la kan..

xpe2x..jom kita doa sama2..

"Ya ALLAH, engkau permudahkan la jodohku, moga aku mendapat jodoh yang baik, beriman, berilmu, berharta, beragama, dan hormat orang tua" AMIN.....
ok..keNapa saya suke letak pic kat blog saya??
mesti orang akn cakap..apa la minah ni kan..byk sgt pic kat blog dye..serabut..
hheehh....

apa pun xboleh...heheheh

actually setiap pic yg ada kat blog saya ni mempunyai setiap kenangan dan sentimental value nya yang tersendiri...dan ia akan mengimbau kembali setiap detik2 kenangan tersebut bila saya terlihat pic itu...so sweet kn..hehehe...

wAlaupun skrg ni sedang mengalami konflik dalaman dan politik campus..tapi itu semua tidak mendatangkan sekelumit effect pun pada saya..Biarlah orang buat kita....Janji kita tahu kita xsalahkan...

Apa pun xbole..heheeheh


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Kepadamu yang akan menjadi pendampingku kelak..
Terima kasih karena telah memilihku di antara ribuan bidadari di luar sana yang siap untuk kau pilih..
Padahal kau begitu tahu, aku hanya wanita biasa, yang sangat jauh dari sempurna.
Karenanya ku ingin kau tahu, aku bukan wanita yang sempurna, aku begitu banyak kekurangan. Maka ketahuilah..


Kepadamu yang akan memilihku kelak.. Aku tak sebijak siti khadijah, karenanya ku ingin kau tahu, aku bisa saja berbuat salah dan begitu menyebalkan kamu.
Maka ku mohon padamu, bijaklah dalam menghadapiku, jangan marah padaku, nasihati aku dengan hikmah, karena bagiku kaulah pemimpinku, tak akan berani ku membangkang padamu..

Duhai kau yang telah memilihku kelak.. Ingatlah, tak selamanya aku dapat tampak cantik di matamu, ada kalanya aku akan begitu kusam dan jelek. Mungkin karena aku begitu sibuk bekerja di dapur, menyiapkan makan untuk kau dan anak-anak kita nanti –insya’Allah-.
Maka aku akan tampak kotor dan berbau asap.
Atau karena seharian ku harus menghiasi istana kecil kita, agar kau dan anak2 kita dapat tinggal dengan nyaman dan sempurna.

Maka mungkin aku tak sempat berdandan untuk menyambutmu ketika kamu pulang bekerja.. Ataukah kau akan menemukanku terkantuk kantuk saat mendengar keluhan dan ceritamu, bukan karena aku tak suka menjadi tempatmu menumpahkan segala rasamu, tapi karena semalam saat kau tertidur dengan nyenyak, aku tak sedetikpun tertidur karena harus menjaga malaikat kecil kita yang sedang rewel, dan ku tau kau letih mengais rezeki untuk kami maka tak ingin ku mengusik sedikit pun lelapmu..

Jadi jika esok pagi kau mendapatiku begitu letih dan ada lingkaran hitam di mataku, maka tetaplah tersenyum padaku, karena kau adalah kekuatanku..
Padamu yang menjadi nahkoda dalam hidupku kelak..

Ketahuilah, aku tak sesabar Fatimah, ada kalanya kau akan menemukanku begitu marah, menangis dan tak terkawal, bukan karena ku membangkang padamu, tapi aku hanya wanita biasa, aku juga perlukan tempat untuk menumpahkan beban di hatiku, tempat untuk melepaskan penatku, dan mungkin saat itu aku tak menemukanmu, atau kau begitu sibuk dengan pekerjaanmu, maka bersabarlah, yang ku perlukan hanya pelukan dan belaianmu.. Karena bagiku kau adalah titisan embun yang mampu memadamkan segala resahku..

Ataukah ada kalanya tanganku akan mencubit dan memukul pelan si kecil karena lelah dan penatku di tambah rengekannya yang tak habis-habisnya. Sungguh bukan karena ku ingin menyakitinya, tapi kadang aku kehabisan cara untuk menenangkan hatinya.
Maka jangan membentakku karena telah menyakiti buah hati kita, tapi cukup kau usap kepalaku, dan bisikkan kata sayang di telingaku, karena dengan itu ku tau kau selalu menghargai semua yang ku lakukan untuk kalian, dan kau akan menemukanku menangis menyesali perlakuanku pada anak2 kita, dan aku akan merasakan ribuan kali rasa sa
kit dari cubitan yang ku berikan padanya, dan aku akan berjanji tak akan mengulanginya lagi..

Padamu yang menjadi imam dalam hidupku kelak..
Ketahuilah, aku tak secerdas Aisyah.. Maka jangan pernah bosan mengajariku, membimbingku ke arah-Nya, walau kadang aku begitu bebal dan bodoh, tapi jangan pernah letih mengajariku.. Jangan segan membangunkanku di sepertiga malam untuk bersamamu bermunajat pada Kekasih yang Maha Kasih..
Jangan letih mengingatkanku untuk terus bersamamu meraih pahala dalam amalan-amalan sunnah.. Bimbing tanganku ke JannahNya, agar kau dan aku tetap bersatu di dalamnya. Padamu yang menjadi kekasih hati dan teman dalam hidupku..

Seiring berjalannya waktu, kau akan menemukan rambutku yang dulu hitam legam dan indah, akan menipis dan memutih. Kulitku yang bersih akan mulai berkedut. Tanganku yang halus akan menjadi kasar..
Dan kau tak akan menemukanku sebagai wanita cantik, yang kau khitbah puluhan tahun yang lalu.. Bukan wanita muda yang selalu menyenangkan matamu.. Maka jangan pernah berpaling dariku.. Karena satu yang tak pernah berubah, bahkan sejak dulu akan terus bertambah rasa cintaku padamu..


Ketahuilah.. Tiap harinya, tiap jam, minit dan detiknya, telah aku lewati dengan selalu jatuh cinta padamu..
Maka, cintailah aku, dengan apa adanya aku.. Jangan berharap aku menjadi wanita sempurna.. Maafkan aku karena aku bukan putri.. Aku hanya wanita biasa..
Maka,terimalah aku seadanya wahai calon imamku..
insyaAllah,moga kasih sayang kita kekal berpanjangan sampai syurga..
amin allahumma amin.


p/s: aku hanya lah wanita biasa yg mendambakan pasangan yg benar2 ikhlas n memahami aku... Insyallah..Allah telah menetapkan setiap makhluknya dgn pasangan masing2..bersabarlah elyani...


helo eberibodi..hope sume sht2 yea...wah...saya lht blog saya nie da jd mcm zoo da...byk nye spider,semut,anai2 duk dtg menggigit..spider siap wt sarang lg...haruslah terjadi kot...lame giler xupdate blog cayunk nie...

hmm...nk cter cmne ea...xtaw la..sedeyh...keliru..cnfius...

nak tny korang la kn.."camne nk terima org yg kita xsuka, tp dye suka kte sgt2???"
persoalan ni sering bermain di minda saya,..pepatah prnh ckp bertepuk sebelah tgn xberbunyi kn...

betul la 2..cmne agknya nk nasihatkn lg kt org yg suka kte..letih da bgtaw..tp still xfhm2...ckp direct krg kecik hati...tp serius la mmg hati ni xterbuka utk dye..mgkin 1 ketika dulu prnh..tp ats sbb2 tertentu da ditutup kmbali...dan hati ini telah dikunci erat sehingga menunggu cnta sejati yg sebenar,....dan saya xprnh memberi sebarang jaminan atau janji...Untuk menjadi sahabat itu xkisah la...bole je..tp haruslah fhm konsep sahabat n teman istimewa 2 mcm mane....(jangan slh konsep) nnti terus jadi meluat...

Saya percaya setiap org ada jodohnya masing2...dan jgn la mengharap pd yg xsudi krn insyallah ALLAH da sediakn yg terbaik utk kita....bezanya cume cepat dan lambat je...

Kalau rasa muda lg..binalah kerjaya dulu, jgn sibuk2 fikir cinta..cmne nk kawen kn kalau duit pn xde...nk bg ank bini mkn ape??? pasir, batu,tanah merah k???

"awk sgt2 baik dgn saya..sampai saya xtaw nk cakap cmne lg..sy xminta semua 2...tp awk degil gak masih wt baik dgn sy...insyallah segala budi awk akn sy balas 1 hari nnti...tp bkn dgn cara sy kena jatuh cinta n kena terima cinta awk.....kalau sy xpnjg umur...saya mohon....awk halalkn la apa yg tlh awk lakukan utk sy selama ini..Moga ALLAH memberkati mu...

Saya xbole nk terima krn terpaksa...atau rasa simpati..plish la...faham saya....
saya sgt selesa berkawan dgn awk..dan selesa berkawan dgn sesiapa sahaja...dan itu xbermakna saya suka permain kn perasaan org lain...Sebab saya pesan da byk kali..b4 kawan...byk kali saya ckp kita hanya berkawan....Mungkin ramai tersalah tafsir.. susahlah..Betul k , lelaki mudah jatuh cinta??? susahla mcm ni..kita anggap dye kawan,dye salah tafsir plk..


Tapi serius..saya xpernah buang awk dlm idup saya...selagi hayat dikandung badan..saya akn terus ingat n syg kwn2 saya sbb saya sayang semua kawan2 saya selamanya.......

PEning..Pening....Help Me....!!!!!!
bersama Yb Noriah Kasnon, Timbalan Menteri Sumber Tenaga Hijau & Air...

Salam blog wangi bucuk nie...lame xjenguk blog nie..cian dye kn..berhabuk da...
lately..bz sgt2x...dgn final project,assignment, test,quiz..program2 lua lg....humm..tp xpe..kite selesaikn satu persatu dulu yea..insyallah....



baru pas balik dr program Public Relations.,program ni merupakan projek final kelas public relation kami....Markah nya bergantung pd berjaya atau tidak nya projek kami nie...so, kami pilih Homestay Papitusulem, Sekinchan.,.. Org2 kampung sana sume bek2x...sawah diorg sgt2 chantek amat....




Really exhausted..dgn cuaca yg panas gilerr..kt tgh2 bendang sawah padi...
nnti kte stoli moli pnjg skit ea..ptg ni ade test..update kjp je yea...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...