Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

Our Little Caliph

Lilypie Fourth Birthday tickers
helo eberibodi..hope sume sht2 yea...wah...saya lht blog saya nie da jd mcm zoo da...byk nye spider,semut,anai2 duk dtg menggigit..spider siap wt sarang lg...haruslah terjadi kot...lame giler xupdate blog cayunk nie...

hmm...nk cter cmne ea...xtaw la..sedeyh...keliru..cnfius...

nak tny korang la kn.."camne nk terima org yg kita xsuka, tp dye suka kte sgt2???"
persoalan ni sering bermain di minda saya,..pepatah prnh ckp bertepuk sebelah tgn xberbunyi kn...

betul la 2..cmne agknya nk nasihatkn lg kt org yg suka kte..letih da bgtaw..tp still xfhm2...ckp direct krg kecik hati...tp serius la mmg hati ni xterbuka utk dye..mgkin 1 ketika dulu prnh..tp ats sbb2 tertentu da ditutup kmbali...dan hati ini telah dikunci erat sehingga menunggu cnta sejati yg sebenar,....dan saya xprnh memberi sebarang jaminan atau janji...Untuk menjadi sahabat itu xkisah la...bole je..tp haruslah fhm konsep sahabat n teman istimewa 2 mcm mane....(jangan slh konsep) nnti terus jadi meluat...

Saya percaya setiap org ada jodohnya masing2...dan jgn la mengharap pd yg xsudi krn insyallah ALLAH da sediakn yg terbaik utk kita....bezanya cume cepat dan lambat je...

Kalau rasa muda lg..binalah kerjaya dulu, jgn sibuk2 fikir cinta..cmne nk kawen kn kalau duit pn xde...nk bg ank bini mkn ape??? pasir, batu,tanah merah k???

"awk sgt2 baik dgn saya..sampai saya xtaw nk cakap cmne lg..sy xminta semua 2...tp awk degil gak masih wt baik dgn sy...insyallah segala budi awk akn sy balas 1 hari nnti...tp bkn dgn cara sy kena jatuh cinta n kena terima cinta awk.....kalau sy xpnjg umur...saya mohon....awk halalkn la apa yg tlh awk lakukan utk sy selama ini..Moga ALLAH memberkati mu...

Saya xbole nk terima krn terpaksa...atau rasa simpati..plish la...faham saya....
saya sgt selesa berkawan dgn awk..dan selesa berkawan dgn sesiapa sahaja...dan itu xbermakna saya suka permain kn perasaan org lain...Sebab saya pesan da byk kali..b4 kawan...byk kali saya ckp kita hanya berkawan....Mungkin ramai tersalah tafsir.. susahlah..Betul k , lelaki mudah jatuh cinta??? susahla mcm ni..kita anggap dye kawan,dye salah tafsir plk..


Tapi serius..saya xpernah buang awk dlm idup saya...selagi hayat dikandung badan..saya akn terus ingat n syg kwn2 saya sbb saya sayang semua kawan2 saya selamanya.......

PEning..Pening....Help Me....!!!!!!

0 loVe this entRy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...