Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, April 27, 2011

kaWin..KawIn..Kawin..???

hmmm...dlm bln 5 yg akn dtg nie je...3 org kwn aq akn kawen....wah..jealousnye...yg da dpt baby sorg....yg tgh pregnant sorg....best tgk diorang ni bahagia....

dan lepas ni semua da keje...da abes blajo dan akn mulakan hidup sendiri..sedihnya...
dan mungkin juga ssh nak jumpa mereka2 lg lepas nie...masing2 da ikut haluan sendiri...

tapi aku...calon pn xde lg..huhuh..bile la masa aku pulak kan...

sat..sat..nak berangan jap...kalau la aku kawen...apa yg aku nak pakai..

turquoise color...like it...

putih ni pula..mgkin baju nikah..hehehe..gataii...nooo....


mungkin ini???

seriously..aku suka fesyen bienda nie...nmpk classic, ala ala arabic gitu..comeii..

xsalahkan nak berangan..heeheh..sekali-sekala....


Ok..kalau design pelamin..aku suka yg ini..hehe..sweet sangat...
tapi ntah bile la kan..

xpe2x..jom kita doa sama2..

"Ya ALLAH, engkau permudahkan la jodohku, moga aku mendapat jodoh yang baik, beriman, berilmu, berharta, beragama, dan hormat orang tua" AMIN.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...