Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

Our Little Caliph

Lilypie Fourth Birthday tickers
ihsan: Mr.Google.


Lame tak up entry baru kan...
Bz sikit dengan preparation kawen nie..
Aiseyhh...
Lagi 3 minggu nak kawen tapi kitorang ade masalah besar pulak...
Ade satu part dalam borang nikah masih belum selesai..
Risau giler...
Kenapa lah susah sangat nak dapat kelulusan dari pihak atasan....
Ya Allah, Engkau permudahkan lah segala urusan perkahwinan kami Ya Allah,
Semoga kami dapat melengkapkan borang kebenaran berkahwin itu dengan segera..AMIN...

Juga perkara yang merisaukan ialah Tarikh PRU..
Bile agaknya kan PM nak umumkan pembubaran parlimen..
Macam menunggu buah tak gugur je.....

Risau sangat-sangat..

Aku bermohon kepadamu Ya Allah,
Moga tarikh persandinganku tidak jatuh pada tarikh yang sama dengan PRU..
Amin....

Pasal borang-borang nie semua membuatkan tidur tak lena..
Asyik termimpi-mimpi je kan Incik BS...
hehee...

Semoga Allah membantu hamba-hambanya yang lemah lagi memerlukan pertolongan..
Sesungguhnya Allah itu Maha Mengetahui lagi Maha Mengasihani..

Amin...

Doakan kami yea....

0 loVe this entRy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...