Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, October 1, 2012

Hari Ketiga - Road Tour Aidilfitri 2012 - Geng Ex-TSB'88

Ok..untuk hari ketiga ini..ade 5 rumah je..tapi semua sekejap-sekejap je...
sebabnya kitorang beraya hari ahad..esoknye Isnin dah start keje kan..so kena balik awal...hehee
Hari KeTiga

Tarikh:  9/9/2012 (Syawal 22) 
Hari:  Ahad
Jam: 8.00PM
Rumah Pertama : Elyani (rumah aku la tu)..hehe



Heheh..balik-balik muka sama je kan....
takpe la...janji nawaitu nya untuk ziarah-menziarahi kan...
hari tu aku hidangkan Rojak Asma je (rojak singapore tu)....
heheh....nampak mangkuk-mangkuk bersepah tu....
itu namannya mereka sudah kekenyangan..
tu yang senyum je sampai telinga kan..

nak cakap mak aku masak sedap la kan...heheeh....tettttt..sila abaikan statement ini.....

inilah satu-satunya jejaka yang join malam tu...
yang lain sume ade komitmen..hehehe
jadik la..dari tak ada kan..


Hari KeTiga

Tarikh:  9/9/2012 (Syawal 22) 
Hari:  Ahad
Jam: 9.00PM
Rumah Kedua : Wawa


kat rumah wawa di jamu dengan puding cocktail....sedap...makan sejuk2 memang berselera kan....buktinya..tu ha si fir tu..penuh dengan gaya menikmati puding cocktail tu..hehehe...



piqa dengan puding love dye tu,,..beria suruh amik gamabr dia dengan love puding tu.....hehehe..dye kata : "cantik kan wak  puding bentuk love nie..."

Hari KeTiga

Tarikh:  9/9/2012 (Syawal 22) 
Hari:  Ahad
Jam: 10.00PM
Rumah Ketiga : Mieza


...tyme part amek gambar mesti sume skema giler....
ofkos la..kami jiwa muda..lalalla



hahaha..candid ler tu..tengok..aku belum sempat standby lagi....
kan dah xsempat nak posing...
xchunnn ler..hahaha..

Hari Keempat

Tarikh:  9/9/2012 (Syawal 22) 
Hari:  Ahad
Jam: 10.30PM
Rumah Keempat: Liza


Rumah keempat..rumah liza...thanx liza coz invited kitorang datang rumah kamu beraya....
walaupun tiba agak lewat sikit dari waktu yang dijanjikan....



Hari Keempat

Tarikh:  9/9/2012 (Syawal 22) 
Hari:  Ahad
Jam: 11.30PM
Rumah Kelima : Ikmal

Dan rumah terakhir pada malam ini ialah rumah ikmal (gila skema ayat)
Actually malam tu kitorang nak wat surprise kat ikmal..untuk birthday dye yang jatuh pada 31 Ogos..(anak merdeka tu)...

Time 31 Ogos tu kan akk aku kawen..so agak bz sikit..terpaksa la postpone date celebrate bday girl sorang nie..aku xwish pun..saje je nak wat dye tertunggu-tunggu...pastu time raya tu..dia cakap 

I: ko ade wat salah kat aku ea yani..
A: salah ape??
I: ko xingat ea..xpe la..
A: aku wat muka xbersalah kan..heheeh..slumber je...

Jom layan detik2 prank bday girl nie..
tapi kitorang celebrate jenis budak baik punya,,..
kalau jahat..dah standby tepung n telur bagai da...




Baik punya plan kan..so...time nak beraya umah dia tu..baru keluarkan cake..
Aku ditugaskan sebagai pembawa cake bday girl..so standby kat belakang sekali....diorang sume tolong cover-cover aku..
sepanajng berjalan ke rumah dia nie..lilin asyik padam je..jenuh betul aku nak tutup2 bagi xkena angin..hehehe


tada...nampak x tinggal berapa batang lilin je yang menyala...hahaha...2 batang je yang tinggal...nasib baik nyala lagi...
tu je yang sempat aku pertahankan....hehehe..


Bday girl sedang memotong cake...xsabar nak makan  buah2 atas cake tu...sedap...ade strawberry..heheh..i loike..


amboi..suka sangat tu...Alhamdulillah.plan sume berjalan lancar....
seronok tengok mereka gembira....
dan membuatkan aku juga turut gembira...



Ok..next entry....stay tuned yea...
ada yang menarik...

TO Be CONTINUE...















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...