Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

Our Little Caliph

Lilypie Fourth Birthday tickers


Alhamdulillah..dah masuk Ramadhan ke -18 kita berpuasa....terasa cepat masa berlalu...lagi 2 minggu je kita akan menyambut bulan syawal kan..

Macam2 yang bermain dalam benak kepala nie..
Sume benda harus difikir seiring...
Niat di hati nak buat kuih raya sendiri...
barang sume dah beli..

tapi masa je belum ada lagi...
Dengan nak siapkan gubahan hantaran lagi...
Hmmm..Macam nak return balik je Bulan Ramadhan nie.
Start puasa 1st day balik..kan best..


Iftar bersama kawan2 pun xsempat...
Just bersama bff n yg tersayang je sempat...



Masa sangat-sangat mencemburui diriku ini la...

Rumah xcat lagi...xkemas lagi..
Ya Allah berilah aku keluangan masa dan kelancaran atas setiap apa yang telah dirancangkan..Moga Engkau permudahkan jangan Engkau susahkan ia..Amin...

Tapi puasa tahun nie sangat seronok..Dapat masak juadah berbuka untuk adik2 dengan air tangan sendiri...Siakap 3 rasa dan Sup tauhu jepun...sedap...heheh...Licin diorang makan....seronok je tengok diorang makan...Kalau biasanya..hari2 ayam..ayam..ayam...sekali sekala pekena ikan besau...memang xpandang kiri kanan dah diorang....Almaklum lah..adik2 aku ni bukan mmakan ikan sangat..asyik2 nak ayam je...tuan yang menaip ni pun sama...heheheh...

Tahun ni balik beraya jauh pula tu....Hope semuanya selamat pergi dan balik la..risau sangat....tapi xsabar nak jumpa nenek..rindu sangat kt dia..taun ni Insyallah bole bagi beliau duit raya...heheeh....ade rezeki lebih kan..

Doakan kami yea....Moga diberikan peluang untuk bertemu Ramadhan tahun hadapan pula...Insyallah


0 loVe this entRy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...