Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

Our Little Caliph

Lilypie Fourth Birthday tickers


Yuhuu...seperti yg semua sedia maklum..aku kan keje kt Proton tp dealer je la..hehehe...bhgian Admin..entry ni da basi jgk....tyme ni tgh launching kerete baru Proton Preve'....

Nama model terbaru Proton yang hanya dikenali sebagai P3-21A sebelum ini telah dikenalpasti sebagai Proton Preve. Proton Preve kini telah pun dibuka untuk tempahan dan akan dilancarkan tidak lama lagi.


So...tyme2 nk launching ni..apa lagi kan...sesi-sesi menghias showroom la..kasi gempak gitu...dah la tema dye biru-merah..hambek ko ak
u tempek byk2 belon kasi terbeliak mata customer..hehehe

lawa giler kete proton preve nie..mcm honda city bumper nye..org yg ckp la...




penat woo tiup belon nie sume.. ..sosak napas den..hahaha..pastu kena gantung lagi..sendirian berhad panjat tangga...sendirian berhad gantung sendiri...



ini lah keretanya..lawa kan...

Berikut adalah perbezaan spesifikasi dan harga di antara Proton Preve, Toyota Vios dan Honda City.

Jom Check it out;




hah...da check....amacam..murah kan proton...actually bukan lah nak ckp proton bagus ke ape ke....at least support la Proton...dari dulu pun ramai je yg complaint pasal proton kan...ade je yg xkena...tapi cuba try pakai dlu..not bad kot....ok je..bole jalan pun kt jalan raya...sama je mcm kete-kete import yg lain..tapi terpulang la pada si pembeli yea..tepuk dada tanya selera...hehehehe




0 loVe this entRy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...