Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, May 19, 2012

Latest entry...Kebizian melanda




wah...betapa bersepahnya meja aq..macam kapal karam...banyak giler file n document yang nk kena completekn.....

sedar xsedar tetibe je dah time lunch...tgk2 jam lg ea..da balik da..time's up..hahaaha...kadang-kadang syok jugak keje byk...xperasan pun masa cpt berlalu...

bos...tolong bagi saya keje banyak2...bole gitu???/
HEHEHEEH....


ini plk calendar diari aku..hehehe....disebabkan aku ni cepat pelupa..bak kata org tu "Kelaziman" kan..so...aku wt la kalendar diari ni..actually,sejak dari Uni aq da wt calendar nie...best ta.w..bole catit n catat setiap event or xtvt yg aku wt pada tarikh itu...

kt Uni kan byk assignment and test..so dengan adanya calendar diari ni..aku bole tulis date and bile tyme submit assignment..bila date test..kn senang...lagi satu ...calendar ni bole rememberize kita tentang sesuatu xtvt yg da lepas mahupun akn dtg...

kita bole plan mcm2 n catat kan kt calendar diari ni...best2x.....
aku suka sgt2x...

so...kepada sesiapa yg rasa cepat pelupa and bz mcm dato'or datin yg xtvt nye sentiasa penuh setiap masa...saya sarankan lah buat calendar diari ni...hehehe..xpun beli buku calendar yang dah siap kt kedai tu...
senang...mudah....n cepat...
heheheehe





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...