Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, May 18, 2012

Entry Basi : My Little brother Graduation Day





Yuhuuu.....Jawab salam tu yea...xjawab dosa nnti..kalau jawab sayang...hehehe...lame giler xupdate entry kn..perasan x..perasan x???/ cnfirm la mane ade org nk perasan blog huduh cmni...hehehee....it's ok la...xde hal pun...ini blog Aku..my territory gitu..so...sukahati aku la yea...

Kali ni nk hupdate cite pasal graduation day adeq aku....
terpaksa amek AL (annual leave) meyh ari tu...utk adeq punya pasal..hehehe

yup..he taking mechanical engineering course...

18/04/2012 - Rabu....bertempat di Politeknik Ibrahim Sultan, Pasir Gudang...sidang konvo adeq aku pagi...so kitorang gerak awal sikit la..walaupun duk area JB tp makan masa gak nak ke Pasir Gudang tu...jalan jem komain....highway pun bole jam...pelik betul aku....kitorg sampai dalam pukul 9 lbh kot...nasib la baru nak start konvonye...Sempat la parent aku masuk ke dalam dewan and ambil tempat duduk...hehehe


my mom & my dad


Aku, kakak aku and adik aku si cinonet tu duk luar je..sebabnye pas hanya ade 2 je..1 utk mak aku..1 utk bpk aku...kitorang tgk je la tv kt lua dewan tu...before tu da abes merayap da 1 Politeknik tu..g jejalan survey2 bunga and makanan..
lapo giler meyh...


wif me...chumellkn akk dye..hahaah

wif my sis...

Dah la konvokesyen ni lama betul nak abes..agak2 dalam kul 12lbh bru selesai sumenya...SO,after je adik aku kua dari dewan..kitorang pun serbu dye n bagi bunga..hehehe....malu la plk sbb dye lelaki kan..pastu dpt bunga lagi...
sesi berphotoshoot pun berlangsung....cuaca terik giler....perut plk sume da lapar..lepas amik2 gmbr sume....kitorang pun bergerak la meninggalkan Politeknik Ibrahim Sultan tu....pergi Ulu Tiram kejap tengok Umah....pastu makan tengahari kat warung Asam Pedas...Sodappp giler bai asam pedas dye...Pekat...terasa betul kuahnye...


ade gaya dato'2-dato' tak..dengan bersongkok..siap bertelefin bagai..bz komain..huhuhu


So,jom kite intai2 gambar konvo adeq aku yg dapat di snap ari tu yea....



budak depan ni plk terlebih expose...gile camera btul..uhhuhuhuh

wif his fren....sapa ea name bdk ni..lupa la plk...haaa..igt..igt..Zarul Affendi..sedapkan name dye..heheeh


wif my parent..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...