Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

Our Little Caliph

Lilypie Fourth Birthday tickers


Wah!!!,,,semalam xupdate entry kn..
korang rasa pelik x???
hehe..sebab smlm aq g tgk wayang..
citer ape?? jeng..jeng..jeng..

OMBAK RINDU




ni pelakon2 nye: maya karin, aaron aziz, lisa surihani, bront pallare

Hahaha...orang lain dah berzaman tengok..
aku plk bru semalam nk g tgk...
lambat giler kan....
Actually,citer OR ni xde la brp best sgt...
Ni bagi pendapat aku la....
kalau nk dibandingkan LBS (Lagenda Budak Setan) aku rasa lagi better cite LBS nie...
Jalan cerita dye mcm citer2 melayu lain gak..
xde something special..
aku g tgk pun sebab orang lain ckp best2...huhuh
Tipah Tertipu la...

AKu rasa sebab citer nie bole jadi best n bole buat korang2 nangis adalah sebab lagu dye...
AKu paling suka lagu dye jew..
lagu tu la yg menjadikan citer tu best...
kalau xde lagu tu agaknye..
mesti citer ni jadi hambar je...

Lagi satu sebab citer ni xberapa nak menjadi pd pandangan mata aku adalah sebab pelakon2 dye...
MAya karin xsesuai jadi watak gadis kg..
seriusly...at least amek la Tiz Zaqiah or Lisa Surihani tu...
Muka diorang nmpk innocent kowt...
Maya sesuai jadi watak gadis bandar je mcm dlm citer CUN tu...

Kalau watak gadis jahat bole la amek Julia ziegler tu...
ni x..julia ziegler plk jadi wtk baik..
hahaha...kelakor la plk aq tgk citer nie..

Apapun...Tahniah la sebab kutipan dah smpai berjuta...
and Aaron Aziz..u look so gojes kowt..hot gitu..
heheh...

Rating: 3.5/5

*Ini hanya pandangan aku je...Hope xde sape amek hati k..Lain orang,lain pendapatnye....

0 loVe this entRy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...