Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, November 17, 2011

Jom Komen Blog Saya!!!



Assalamualaikum guyz n ladies sekalian...
Tetibe hari ni bukak blog n bru terbaca msj dr Mr Khai....Tuan Blog ni invite aku join segmen dye...nasib baik belom smpai tarikh tutup lagi..so sempat la aku mengomen blog Mr Khai ni yea...
heheh....aku da la jrg join2 contest or segmen nie..prnh join skali je dlu..lame daa....itu pun xbernasib baik..hehehe...tu yg malas nk join...

Ok la..1st of all,sy nak komen blog Mr Khai nie yea...
Kalau ikut pada pemerhatian saya, blog Beliau look really nice...
sebab apa/...jeng..jeng..jeng...
sebabnya Beliau guna warna orange...orange is my favourite colour ok!!>...
xpercaya bole tgk blog nie yanieluvislam.blogspot.com
kan..kan...percaya x..saya mmg suka giler kaler oren...

then, blog Beliau look very simple..xserabut bagai mcm blog saya...
(biasa lah blog perempuan..semua bende dye nk tmpal kt blog tu) heheeh...
and the most important thing...kat blog Beliau nie...kebanyakan entry semua pasal update latest news....Cthnye mcm Anugerah Skrin, Keputusan Bola Sepak, MaharajaLawak Mega..Latest News kan tu guyz...heehehe...

Ok la..macam dah meleret-leret sgt je komen aku nie..
Marah plk Mr Khai nnti...
tp segala ape yg aku tulis nie sesungguhnya lahir dari hati yg luhur & ikhlas ye....

Opsss...Lupa nk bagitau..Tarikh Tutup Segmen nie adalah pada 20-11-2011
diulangi sekali lagi 20-11-2011 (Ahad)..
Cepat2 sementara stok masih ada..
ea..silap..silap..Cepat2 sebelum terlambat...(hahaahah)...
da mcm jual barang la plk....

Selamat Malam yea semua...
Semoga saya mimpi saya menang segmen nie..
heheheeh




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...