Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

Our Little Caliph

Lilypie Fourth Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Third Birthday tickers
Hye semua...
sory la blog yea..lame xupdate entry baru....
byk sebenarnye yg ada dlm pikiran nie..
tapi bila da duduk dpn laptop nie..
tangan jadi kaku nak menaip...xtaw kenapa...

Mood unhappy sekarang....xtaw nak luahkan macam mana...
cuma blog la medium untuk aku cerita...
sapa2 yang tak suka baca..
bole leave page nie ok...

Now i single back...
ingat aku suka ke jadi macam nie..
Rasa diri nie bodoh sangat2...

Kenapa lelaki kalau dah xsuka, mula la buat perangai...cakap benda2 yang menyakitkan hati..alasan dah beribu di beri...
contohnya "Awak ni baik,pandai,cantik..saya rasa saya xlayak untuk awak"
wat the fish kan ayat macam nie...
Masa belum couple, bukan main manis lagi ayat....
Itu lah lelaki...Ego terlalu tinggi...

Kadang-kadang aku rasa serik sangat nak bercinta dan xnak bercinta langsung
Pintu hati ni rasa macam dah tertutup je..
Mungkin belum masanya Allah berikan Jodoh untuk aku..
Sabarlah wahai hati...

So,mood sekarang dengar lagu2 macam nie la....

Percintaa Ini- Ezad

Masih terbayang di ruangan mataku
Saat indah bersamamu dulu
Masihku ingat janji manismu
Bertakhta di hatiku
Oo oo oo

Di kala itu engkau lah bintang
Menyuluh malam yang kegelapan
Tetapi kini tiada lagi
Tinggal aku sendiri
http://liriklagu.biz
Percintaan ini amat memilukan
Perpisahan ini sungguh menyakitkan
Namun apa daya terpaksa ku telan semua kepahitan

Kepiluan ini meracun hidupku
Kesunyian ini membunuh jiwaku
Tergamak kau sayang
Melihat diriku dalam kesedihan
Dipermainkan olehmu

Sia–sia saja percintaan ini
Tak bisa sampai ke puncaknya
Sekelip mata hilang semuanya
Yang tinggal hanya airmata

Oo oo oo

Percintaan ini amat memilukan
Perpisahan ini sungguh menyakitkan
Namun apa daya terpaksa ku telan semua kepahitan

Kepiluan ini meracun hidupku
Kesunyian ini membunuh jiwaku
Tergamak kau sayang
Melihat diriku dalam kesedihan
Dipermainkan olehmu

Sia–sia saja percintaan ini
Tak bisa sampai ke puncaknya
Sekelip mata hilang semuanya
Yang tinggal hanya airmata

Oo oo oo






Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja





0 loVe this entRy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...