Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, November 19, 2011

::...Touch Up Blog...::



Wah...chantek freebies nie...Thanx Cik Lyssa...
kalau nak freebies mcm nie..ikutlah tutorial Cik Lyssa di blognyer yea..ni link nye http://www.lyssasecret.com/2011/10/tutorial-letak-perkataan.html

sePanjang hari nie...Saya duk touch up blog jew..
Nk tukar header blog xlepas2 lagi coz adobe photoshop saya masih belum boleh digunakan lagi..
Masih menunggu Dr. Adobe menginstallkan and memberi nyawa pada Adobe Photoshop saya agar saya boleh menggunakannya seperti biasa...

Berbanyak terima kasih sekali lagi pada Cik Lyssa coz memberi banyak tutorial kepada blogger2 seperti saya yang xtahu nak menchantekkan blog..hehehe

and kepada blogger2 di luar sana..rajin2 lah singgah blog saya yea..
drop comment or something else...
Mana tahu bole mengeratkan lagi silaturrahim sesama kita...
...heheh

Sekian sahaja utk entry hari ini...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...