Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

Our Little Caliph

Lilypie Fourth Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Third Birthday tickers


Hye blogger cun sekalian...xlupa to handsome guys also..

Baru lepas pulang dari Kampung di Kelantan...Really2 exhausted....Penat..letih, sume urat cm nk tertanggal....12 jam perjalanan dari JB ke Kelantan..Maunya xpenat...
Cuti beraya selama 5hari di kampung membawa pengalaman yang sangat2 seronok..



dapat menghabiskan cuti bersama family...


luv them so much....

yang jarang2 moment ini dpt berlaku...dulu masa time belajar..sume sibuk je...berpuasa pun kat kolej..tapi taun nie paling seronok sebab dapat berpuasa sebulan kat rumah..bersahur bersama...beraya pun dpt cuti pnjg...heehe..seronok sangat..apa yang paling best ialah..dapat shopping kt rantau panjang n wakaf che yeh..perghh..abes pokai mak....

Tapi tang duit raya jadi xberapa seronok la..al-maklum la,dah besar2 nie..sapa la nak bagi eden duit raya lagi kan...Paling best,dapat jumpa nenek...cium tangan nenek....rindunya...

Lepas tu bile beraya rumah sedara-mara,mesti diorang akan tanya bapak aku, Biler nak bermenantu Rosli oiii??? daH ada cucu k??? ayoyo...kesian pula tengok mak & ayah aku dok geleng2 pale lagi...

Sabar lah yea..Jodoh anakmu ini belum sampai lagi...Ok la untuk mententeramkan hati meyh kita doa sama2,"Ya ALLAH,engkau permudahkan la yani untuk bertemu jodoh dengan insan yang beriman.." AMIN....confirm lepas ni terus dpt bf..hahaah...merepek suda..

Ok la...malas nak cerita panjang..Jom ushar gambar2 Aidilfitri 2011....Sewaktu perjalanan pulang dari kampung..kami sempat singgah di Masjid Kristal, Terengganu...ada gak la snap2 pic..check dis out...



Nanti story-story lg yea....

0 loVe this entRy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...