Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

Our Little Caliph

Lilypie Fourth Birthday tickers

Assalamualaikum...

Wah..terajin la pula aku nak hupdate entry nie...apa nk citer ea...
ok la..semalam kan...masa tengah godeh-godeh lappy busuk nie sambil duk on9 fb..tetibe classmate(ezan ayub) suh ushar satu fb lecturer nie..wah..lecturer yg telah lama ku nanti kn kehadirannya..hehehe...Miss ezza....


Seronok giler bila beliau Approve fb aku...hehehe...lepas tu dok borak2 dgn classmate (ghause,kamal,ezan, n lain-lain) sambil chitchat dengan miss ezza...Maunya tak sakit perut aku gelak...diorang nie sporting gile..dengan miss ezza skali sporting..kebrutalannya terserlah gitu....abes sume sikap2 nakal terserlah..dalam kelas sume kecut giler bila miss ni masuk kelas....tapi biler kt lua...bole tahan kebrutalannya...hehehehe


Memang tido sambil tersenyum je la malam tu..huhuhu....

Hari Isnin...bermula la kerja aku..huhuh..letih gak..ari ni big boss turun opis...terkejor2 aku wat keje dengan anak boss...huhuh...

Hope keje kat tempat baru nie bole wt aku tahan lama..heheheheh....



Bahagiakan hati sendiri..selagi termampu....ceria selalu n senyum je yanie...
Yeayyy..a.de org nk bwk g tengok hantu bonceng.....tp xtaw jadi ke x...hehehee....hopefully jadi..

0 loVe this entRy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...