Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, June 16, 2011

Contest Shawl | Shawl Chantek untuk Dimenangi | by Little Mama Diary |

Shawl..Shawl..waa...first time saya nak join contest giveaway nie...teruja plus neves..hehehe...coz saya memang crazy wif shawl...tat y nmpk je post contest nie saya terus teruja nk join..

ok..Firstly nak terangkan pasal owner contest nie..

Little Mama Diary...

Dia nie seorang yang baik hati sangat coz sudi untuk buat contest nie pada blogger2x...Tujuan dia anjurkan contest nie adalah sebab dia xberapa minat nak pakai shawl n dia cakap mcm leceh skit la coz nak kena pin n lilit2...so, mostly shawl yg dia ada masih baru dan berniat untuk menghadiahkan kepada sesiapa yg bertuah..heheheeh.. (hope saya bertuah yea Little Mama Diary)

Cara nak Join Contest nie:-

  • Buat entri ringkas kat blog pasal Contest ni. ---> DONE
  • Bagitau ID follower dalam entri ---> yanieluvislam
  • Link balik ke blog I ---> DONE
  • Bagitau Sebab Nak Shawl – satu ayat je pun boleh. ---> (kat bawah yea) ---> DONE
Sebab nak shawl:-

Buat pengetahuan cik Little Mama Diary, saya adalah crazy fan shawl...hehehe...sebab apa saya suka pakai shawl, mudah, senang, nampak sweet sangat n jimat masa. Sejak shawl diperkenalkan,saya mmg asyik pakai shawl je la..tapi shawl yg saya ada cuma shawl anting2 and pashmina je......ialah memandangkan saya seorang mahasiswa,so memang sesuai la coz jimat masa n selesa...saya teringin la nak menang shawl cik Little Mama Diary coz saya belum lagi mempunyai collection shawl2 yg cik Little Mama Diary nyatakan. Teringin gak nak pakai yang style2 nie... Kalau menang..boleh la bergaya shawl tu tyme raya nanti kn...

S --> Shawl menambahkan confident dalam diri saya
H --> Hana Tajima merupakan idola saya dalam 'shawl style'
A --> Anggun itu melambangkan peribadi seorang wanita
W --> Wanita yang memakai shawl bg saya look so sweet n chumeell
L --> Lasak.itulah yg bole disimpulkan..pemakaian shawl amat sesuai utk xtvt lasak bg kaum wanita..krn ia mudah,selesa, n simple..Spt sy yg gemarkan xtvt lasak spt hiking, jungle tracking,...so,ianya tidak mengganggu xtvt yg dilakukan.
  • Tinggalkan PERMALINK entri kat bahagian komen ----> DONE

Ada 7 Shawl Cantik Untuk Dimenangi!!


cepat..cepat...sebelum tarikh tutup pada 13 July 2011... Untung-untung kalau menang bole la pakai shawl tu tyme raya kan Little Mama Diary....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...