Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, June 26, 2011

::.. Vacation TiMe..::


Akhirnya....sampai gak seru nk update blog nie...
entah la..kadang-kadang tak taw nak tulis apa kt blog nie..
byk sebenarnya nak cerita tapi xtaw nak mula dari mana....

part by part ea....relax2x...

ok 1st nak cerita pasal vacation aku dengan budak2 ex skola aku iaitu EX-TSB '88..
giler seronok weyh...
actually benda ni aku yg plan...
coz nk sgt g pantai..rindu gilerr nk hirup udara segar kt tepi pantai tu..
chewahh..ayat xbole blah...
ni maybe 2nd gathering kami la..
1st kami da buat di guNung LEDANG..
itu la sweet memories...

maka...pada 19 JUn 2011...plan itu telah dilaksanakan..



seramai 12 orang yang join..
sebanyak 3 kereta yang berkonvoi ke BATU LAYAR...
hehehe..jadi la..dari tak ada kan...



biasala kan...masing2 da dewasa...da matang..so..
berapa kerat sangat la nk join vacation macam nie.


agaknya kalau aku jemput akak sedara aku SITI NURHALIZA atau
cousin aku ERRA FAZIRA, or kawan sekolah lama aku TIZ ZAKIAH..
confirm semua batch aku turun padang kot..
hehehe....

Kitorang deal dalam pukul 8.00..pick up semua budak2 then gerak la g BATU LAYAR...
Sampai sana dalam kul 10.30 kot..kalau tak silap..
cuaca ok..xberapa panas...mula hidupkan bara utk buat bbq...





but,masuk jam 12.00 tgh hari..cuaca dah terik giler...
tapi relax je..kata pantai kan..
budak2 ni kalau dah jumpa air..lupa daratan terus...

dlm pukul 1.30ptg,cuaca berubah menjadi mendung...
then...hujan turun selebat-lebatnya wa cakap lu...
berlari bertempiaran kitorang selamatkn barang2..
terutama ayam yang siap di panggang tu...

paling kelakor, semua kelam kabut cari kunci kereta
yang diorang letak dalam beg aku..
hahaha..kelakar giler...
cari punya cari,sampai basah kitorang..
iye la.,...mana taknya..semua barang termasuk spek mata,rantai,jam,kunci kete..
semua sumbat dalam bag aku..
hahaha,.,rasakan...


tapi best gak mandi air hujan...
bukan selalu kan..
kitorang tunggu sampai hujan berhenti,dlm kul 2.30 ujan pun mulai reda...
kami pun sambung mandi..(aku xmandi pun)..heheh
jalan2 kat tepi pantai selepas hujan turun..


rasa sangat fresh...
xpanas langsung...




dalam kul 3 lebih..kami pun beredar la..
bergerak ke bandar kota..
singgah di surau sebentar..menunaikan kewajipan...
dan bersiar2 di bandar kota...


and lastly,kitorang pun singgah makan malam..
seronok tak terhingga...


but..bukan sampai situ je..
ingatkan terus balik rumah..
sat lagi,,diorang plan nak pergi karaoke pula..
ikutkan la...
kami singgah dekat ALI BABA karaoke..
kat giant tampoi tu..



lepak sana...nyanyi2x..
baru la balik ke rumah masing2...

next plan....wait n see,.....xsabar nya...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...