Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

Our Little Caliph

Lilypie Fourth Birthday tickers

Ramadhan semakin hampir ke penghujungnya....
harini dah ramadhan ke 29 da..esok last pose..malam ni last terawikh....
Cepatnye masa berlalu....

tapi saya still keroje lagi...eheheh...
sok baru start cuti,,yippieee.....
tapi sedih incik asben tak dapat cuti raya...
berkorban untuk negara katanya, 
takpe la bagi peluang kat orang lain bercuti..
tapi geram jgk la, tetiap taun orang lain ajer muka yang sama dapat cuti raya..apa kes...
hakak bukan aper....boleh je beraya dengan anak-anak, 
tapi kesian la kat hakak dengan anak-anak kan..nak juga rasa beraya dengan suami...
takpe la..diorang takde perasaan nak pikirkan orang lain...asyik pikir diri sendiri ajer...

papepun, rasanya setiap taun dapat beraya kat kampung even 1 hari je pun...kita buat dia, pagi raya dapat salam cium tangan mak ayah pun dah cukup..malam tu gerak balik sbb esknye asben keje....
dan setiap taun macam tu jugak la..  
rugi rasanya raya bila tak dapat balik kampung....
selagi masih ada mak ayah nie la, kena jenguk selalu...
sebulan mesti balik sekali...walaupun kewangan dah hap..hap...parat idung...heheheh...
takpe, ade rezekinye inshaallah sebab dapat pahala jenguk makayah nie..

taun nie akak cuti lama skit sebabnya raya jatuh pada hari rabu kan...
nasib baik la taun ni asben dapat pelepasan sehari raya pertama..
dapat la anak-anak beraya sama-sama dengan bapak diorang...

PERSIAPAN RAYA

persiapan raya ala kadar je...
untuk budak-budak je belanja nye pun..
untuk abah nye pakai baju masa along tunang...
untuk mami, pakai je la baju apa yang ada...huhuhu.....
tak da nak bersedondon raya nie....

papepun di kesempatan ini hakak nak menyusun sepuluh jari mohon keampunan pada sesiapa yang mengenali hakak...
sekiranya ada terngumpat, terkasar bahasa, termengata, atau pu ter' yang tak sengaja....
ampun maaf di pinta...

0 loVe this entRy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...