Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, September 8, 2013

DIY Wedding Guest Book for My Wedding...




hehehe....lump sum aku update sume citer pasal kahwen...letih dah nak bertangguh-tangguh lagi....Selagi mood menaip ade nie...yok kite teruskan..chaiyok...chaiyok....

Ok, jom kita teruskan...
Wedding guest book nie aku DIY sendiri je...
beli buku dekat kedai buku POPULAR...
and then, aku balutkan dengan kain satin...
hias sikit-sikit....
beli felt paper...gunting sana sini...hehehe...
tadaaa...siap dah...
template dalam tu google je kt tenet...
then print...
akhirnya siap laa...
jadi la wedding guest book yang diidam-idamkan selama ini...
puas hati sebab dapat hasilkan dengan tangan sendiri....

2nd page of this book...

Wedding guest book nie digunakan untuk tetamu-tetamu yang hadir mencatatkan ucapan dan sebagai satu kenangan buat ku bila baca-baca balik tulisan mereka....
dalam buku nie juga aku tampalkan kad-kad yang diberikan....
nampak cantik je....







Antara sebahagian ucapan dari para tetamu yang hadir...





from my ex-classmate SMKTSB











hadiah from my classmate time kt Uitm Shah Alam....
thanx korang....


 signage or penunjuk arah nie pun aku DIY sendiri jugak....
puas ati den..heheheh




 
ini hasil wedding guest book aku selepas majlis...macam belacan pun ade...
hehehe....kotor sikit...banyak tangan kan...kalau taw aku balut dengan sampul plastik bagi tak melekat kotoran...hehehehe..

apapun aku tetap sayang giler buku nie...kenangan sampai tua taw....
bila baca balik..ketawa sorang-sorang.....

2 comments:

  1. Bestkan ade guestbook..boleh bc2 semula n senyum2 konon2 pengantin baru..hehehe

    ReplyDelete
  2. cik mah pun ade guest book kan.hehehe
    seronok kan bile belek-belek balik...
    baca ucapan-ucapan mereka..
    terhibur hati..hiksss...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...