Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

Our Little Caliph

Lilypie Fourth Birthday tickers





Bismillahirrahmanirrahim...

Mula menghitung hari....waktunya semakin hampir...
Nampak ticker kat bawah nie..
4days to go..
Ya Allah..pejam celik..pejam celik..
cepatnya masa berlalu...
rasa macam xsempat je nak buat apa-apa...
rasa macam nak berhentikan waktu seketika...
tapi apa kan daya....tak bole...

Mohon doa semua...
Moga majlis ku ini akan berjalan lancar dan diberkati Allah hendaknya,,,



Dan ujian datang lagi,,,
Adik aku di suspek denggi.(betul ke camtu tulisnya ea, korang buat2 paham la yea)
...sebab dia demam je dah beberapa hari nie...risau sangat...
Harap dia cepat sembuh...dia kena kuat....
dah nak majlis nie..
dugaan datang bertalu2...

In Shaa Allah..
aku kena kuat,...
Allah tidak akan menguji hambanya diluar kemampuan hambanya itu sendiri...
Aku tahu Allah sayang sangat hanba2Nya...

Ya Allah, aku bermohon kepadaMu,
Mohon diberkati, diredhai Majlis Pernikahan ku dan Persandinganku pada Jumaat dan Sabtu ini..
Moga segala yang dirancang berjalan lancar hendaknya...
Dan semoga perjalanan pulang Incik Adi ke JB berjalan lancar dan dilindungi olehMu, Ya Allah,

Hanya kepadaMu tempat aku memohon pertolongan...
Sesungguhnya Engkaulah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang,
Yang Maha Mengetahui segalanya..

Amin..
Amin Ya Rabbil Al Amin...





 Nak sentiasa senyum macam baby nie...
Omeyyyy sangat....
Bertabah la wahai hati..
Moga segalanya berjalan lancar hendakNya..



Doakan kami yea....

2 loVe this entRy:

Mila Kamil said...

insyaALLAH, semoga segalanya di permudahkan... congrats in advance Yani!

Elyani Rosli said...

thanx mila comel...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...