Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, November 23, 2012

Jam Kesayangan Hamba *_*..


Ok,..korang nampak tak jam mickey nie? 
Bling-bling kan...
cantik gilerr....
ish2..pink lagi tu...
aduhhh.....geramnyer..
nasib baik la ko mickey kan,...
xdapek la aku nak pakai...
sebab aku kan da matang..mana bole pakai jam budak2 lagi...
heheeh...



Hi semua...hari ni nak cerita pasal jam.hehe..
Jam tangan amat penting bagi aku.
Kalau xmelekat kat tangan nie rasa macam janggal je...buat benda semua xkena....

Jam tangan yang suatu masa dulu, waktu zaman-zaman persekolahan...aku suka beli jam yang besau2...biar senang nampak jarumnye..heeheh...
biasanya beli yang murah2 je..
yea la dulu zaman budak2..mana la reti beli jam mahal2 sangat.
pastu yang penting jam tu mesti bling2..heehe..
aku suka nampak eksklusif...

After SPM tu...for the 1st time beli jam mahal sikit..itupun share dengan BFF sebab beli 2 ade diskaun...hahaha....sadis kan..
Jam pertama ku sebelum masuk Uni..
JAm Mickey (childish sangat ko...)


rupanya macam gini la...
besau kan...
ha..baru jelas-sejelas jelasnya..
tapi kawan2 aku sume cakap macam jam lelaki...
ala....pedulik r...bila diorang xtahu pukul berapa..tanya gak aku jam pukul brp kan....
see....


Jam tu siap letak dalam kotak camni lagi taw..masih simpan lagi kotak nye..(tapi bukan jam cartoon macam kat atas nie ea) tu nak tunjuk sample kotak je...


Lama jugak la aku pakai jam mickey tu...sebab tahan..xrosak2 pun...just tukar bateri je kalau abes..kalau beli jam RM20-30 tu cepat je rosaknye..pakai sebulan dah buat hal...




Sehinggalah aku dapat jam baru masa birthday aku tahun lepas...Yup...tahun lepas....masih segar di ingatan.
masa tu kat Uni..
First time orang bagi present jam mahal nie.
Ya Allah, terharu sangat...

Aku pernah cerita dalam blog pasal jam ni hilang...tak keruan rasanya...Masa tu wedding kakak aku..bulan 9 hari tu..tengah busy-busy camtu memang tak ingat daa letak mana sume..

Kebiasaanya aku kalau nak tanggalkan jam..mesti letak dalam handbag.
So..esok nak pegi keje xkelam kabut..terus je sauk dalam bag tu..
Tapi xtaw kenapa time tu..bole xingat nak letak dalam beg..
sudahnya,, 1 minggu aku meragau cari jam tu...
tak jumpa2 gak..
memang xde mood gak la sebab jam tu hilang...
Sayang macam nyawa sendiri. 

Tapi memang xputus asa..aku tetap cari juga..
sebab hati aku betul2 yakin yang jam tu masih ada dan tak hilang.
semua tempat aku selongkar nak cari jam tu..

Alhamdulillah...syukur sangat...akhirnya aku jumpa gak jam tu kat dalam rumah gak...
aku memang dah cari kat tempat ni 2-3 kali tapi still xjumpa..
tup-tup lepas seminggu gitu..
rasa macam tergerak hati nak cari kat situ balik..
last-last jumpa juga akhirnya...
dan sekarang..jam tu masih gah berada di tangan aku...
semoga xkan hilang lagi yea...

Hidupku kembali ceria...yippi....




Dan ini jam hantaran Cik Fa Ismail. Suka baca blog Cik Fa nie..sebab sweet sangat....hehehe
Kalau korang nak baca blog Cik Fa..meyh jenguk 


And adore giler dengan jam nie...
nak cari gak untuk wat hantaran la...
siap ade extra tali lagi kan..bole tukar-tukar..
sebab pertama suka jam nie ialah...
korang pun mesti taw..
sebab dia bling2...
heheeh..

Kalau korang taw mana bole dapatkan jam macam nie..tolong la bagitau yea....



and lastly..i got a new handbag..hehe
turquoise color lagi u....
so, bersemangat je pergi keje yea...
hehehe


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...