Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, October 19, 2012

Mak...Ratu Hatiku....!!!

Hello readers....
Hari ni besday mak aku..(19.10.2012)
So...dari hari tu dok pikir nak bagi present ape ea..
Kusut dah kepala nie...
Then, ari selasa hari tu pergi Pesta Konvo kt UTM, Skudai,..
wah..rambang mata weyh..banyak gerai-gerai....banyak giler jual tudung, baju kurung, handbag..brooch..aduyai....
Kalau bawak duit banyak..
dah sapu dah semua tu..
Nasib baik la aku ni bukan kaki shopping..eceh...bukan ke...
hahaah...

Ade lah beli 2,3 pasang tudung bawal lace rose yang tengah in sekarang nie kan...
Lepas tu...jalan-jalan lagi..wah terpandang telekung tu...
Ade macam2 telekung kat situ...dari vietnam, indon, Jalan TAR pun ada...

Balik tu..still pikir2 lagi pasal telekung tu..
So..nak taw aku decide beli ke x??? 
Tunggu malam karang yea..
nanti aku bagitahu....
sebab lepas balik keje karang baru nak bagi present tu..


Tapi ada satu lagi surprise aku nak bagi kat beliau...
Nak taw ape x???

Jeng..
-
-
-
-
-
-
-Jeng
--
-
-
-
-
Jeng
--
-
--
-
-

Photo Album menceritakan  sepanjang perjalanan hidup AYah & Mak aku..
heheh

Ini lah photo Album nye.. Beli kt Mr. D.I.Y..heheh
Harga sangat-sangat berpatutan.
.

Ini lah hasilnya...tapi belum siap lagi...

Ini pula..mutiara kata dari anaknya..heheh....
yang menceritakan setiap detik perjalanan hidup mak & ayah aku..

hampir nak siap....Gigih gila aku kan...semalam petang lepas balik kerja baru beli Photo Album nie...Pastu pergi kedai gambar..ambil gamabr yang dah siap dicuci....
Before tu...aku dah scan semua pic2 nie...selongkar balik album lama2 yang dah berhabuk tu....dapat lah jejak balik pic2 lama nie...nasib baik qualiti gambar elok lagi...

Segala bala tentera aku..iaitu alat-alat tulis and coloring paper yang aku gunakan...heheeh....
Print kat opis..pastu siap kan semua nie kat bilik meeting waktu lunch..
Sanggup xkeluar lunch tu...heheeh...

Tempek satu pic aku..hahaha...juling ke ape nie..mata bukan pandang camera dek non ni..ade ke pandang cermin....sengal betul la...nampak gemok kn..hahaha....Best betul...

Ok lah..malam ni dah janji nak bawak mak aku g makan luar...So....tunggu entry berikutnya yea....
Hope semua yang dirancang berjalan lancar..
AMIN>>...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...