Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, July 2, 2012

Monday Blues vs Demam




Lame kn xupdate blog....
heheh...

Akibat fever yg melanda aku baru2 nie....uish..memang xlarat nk bangun da...
panas giler badan nie...
nasib la demam tu kena ari jumaat ngam2 pas aq blik keje...masuk je uma terus tumbang kat katil......xlarat giler..badan dah mula panas...2 ari melepek je r kt uma.....dah la ada jom heboh plk kt jb..huhuhuh.....menggoda jiwa betul la...tapi apa kan daya...badan masih lemah dan xpunya tenaga..terpaksa la duk je kt uma berehat....

aku rasa sebab apa yang sampai demam ni....1minggu sebelum aku demam tu..memang aku xde tyme rehat langsung..even ari minggu pun ada xtvt.....g kuantan..then direct k.l trus then trus blk jb....pastu trus masuk keje....memang giler la....
so..padan dengan muka aku sendiri la kan...
ahaahaha....
tp xpe la..sekurang-kurangnya sakit ni kn ujian,..dapat hapuskan dosa2 kecil....

hari nie pun gagahkan diri je g keje..ikut kn hati nak je amik MC.. tp kt opis staff xde la pulak..masing2 da apply cuti awal..siot betol...

Dan tetibe nak cite 3 tempat / atau keadaan yang automatic bole wat aku loya tekak n muntah2 mcm org pregnant ialah:

1. Toilet yang berbau....bau yang amat2 busuk akan wt aku otomatic loya n nk termuntah..
2. Bila perot aku betul2 kosong n lapaq giler r..
3. Bila nervous..otomatic aku akn rasa nk muntah (aku rasa korang2 pun mesti rasa cmtu gak kan bila di dalam keadaan sebegini...nebes nk msuk dewan exam..nebes nk amek result exam...nebes nk g 1st date...hehehe)

Ok la..next time cecite lg yea..nk cntnue wat keje..sat g bos ngamuk krg....
......




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...