Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, January 19, 2012

Entry ringkas malam ini...




Hai everybody...hehehe
siyes lame xupdate blog...
kenapa entah tahap kemalasan melampaui batas nya..

hahaha..ayat skema abess...

Ok la..cuti CNY akan bermula 2hari sahaja lagi..
Sabtu dah start cuti..
pastu bos bagi cuti 1minggu pulak...
Confirm bosan giler...
mana may pegi nie..adakah aku akan duduk di rumah sahaja..????

Plan xade lagi..
Perancangan pun xade lagi
Macam malas je nak buat plan...

Cuma isnin nie dah ade orang booking untuk teman dye and family dye pegi meminang..
hamboii...g jadi penyebok je kat majlis orang kan...
Sorang lagi kawan aku akan melangkah ke alam berumah tangga..
aku ni biler lagi la gamaknya???

Wahai tulang rusuk kiri ku..muncul la kamu....bole gitu..
heheehhe

Sekarangkan..aku dah suka pakai tudung syria...
main sarung je..
nak solat pun senang..
xpayah susah2 nak berpin2 bagai..
pergi keje pun pakai syria..
giler malas kan aku nie...
hehehe..
bukan apa..Mudah, Ringkas, dan Senang..
betul x???

Now,aq sedang mengumpulkan koleksi syria..
ade sapa2 nak derma kat aku x??
heheh...
setakat nie baru ade 6-8 helai je..
rasa macam nak completekan sume kaler..
tamak kan..
ish2x...amalan syaitan tu...xbaikkk...

Shawl gypsy aku dah banyak terbang ke mana ntah...
duk terperuk je dalam laci..kalau aku rasa nak pakai shawl ari tu..aku pakai je..
malas nak pikir panjang2...
shawl pun senang and mudah..
xpayah gosok pun..
heheheh

Ok la..sampai sini dulu entry ringkas untuk malam nie...
Nasib baik aku tulis tajuk entry ringkas..
so..memang tersangat ringkas la aku tulis..
hehehe

mungkin masa cuti ini akan ku habiskan masa dengan mencuba resepi2 baru..
I like....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...