Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, December 6, 2011

Review 1: Blog CIk Lyssa Faizureen....



Sebenarnya dah lama daH saya nak buat review pada blog2 yang selalu saya jengah...
but today (wah..speaking omputih pulakk,, clas ko jah)..saya akan memulakan xtvt yang julung2 kali nya saya buat iaitu REVIEW BLOGGER. dan Insan yang bertuah terpilih untuk FIRST REVIEW ialah.....drummm...rolll.......

CIK LYSSA FAIZUREEN...

First of all, saya nak story mory sikit pasal Cik Lyssa nie..
Seorang gadis chumelll...sweetttt sgt n sangat baik...
sebab apa ckp dye baik...
Sebabnyer... dia xlokek ilmu...sudi berkongsi segala tips & tutorial tentang blog pada semua newbie and rakan2 blogger lain..
Baik kan dye...!!!

dan Saya juga selalu ikut tutorial dye..
sebab tu blog saya bole jadi seperti ini..
semua tutorial beliau begitu membantu saya untuk mentouch up kan lagi blog supaya sedap mata memandang...
eh..eh...Sedap ke??
hahaha..no comment...


and the latest one entry beliau ialah pasal "TIPS : NAK FOLLOWER BERIBAN"
KLIKKKK SINIII YEA



Wah.!!!!! sungguh xsangka...
lepas saja baca entry Cik Lyssa Faizureen nie...
follower saya naik mendadak..
xade la mendadak sangat..tapi at least dlm 2,3 minit bole dpt 2,3 org follower..bole percaya tak???

and the most interesting part ialah tips beliau yang ke 7 iaitu Joinkan Diri Dalam Group di Fesbuk

antaranya:
-kelab blogger
-sahabat blogger
-diari sahabat blogger
-girls blogger
-kami blogger comel

dan banyak2 lagi kt blog cik Lyssa...


SERIOUSLY ...after saya join link2 fesbuk tersebut...
terus saja kenal ramai blogger....

AND BLOG cik LYSSA FAIZUREEN juga merupakan 1 of my favourite blog...
selalu dtg blog beliau and ushar2 blog beliau..
terlalu banyak faedah bila dtg menjengah blog beliau sebabnya terdapat banyak tips2 and cara2 nak mentouch up blog...

So, blogger sekalian..apa tunggu lagi..
Jom Serbu Blog Cik Lyssa Faizureen nie yea...

#kalau cik Lyssa Faizureen terbaca entry nie...
Salam perkenalan dari saya yea....Begitu teruja dengan blog anda....
and saya minta izin buat review tentang anda yea....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...