Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, September 16, 2011

Di saat Hati Berbicara

Salam...
Terasa sunyi saat bersendirian...
ermmm...keNapa la terasa kosong je jiwa nie...
Now,bz dgn kerJaya...pergi kerja balik kerja tetiap ari benda yang sama je...
Macam mana nak warnai hidup nie kan??

Lama xpergi hangout dengan membe2...



Lama xpergi hiking..


Lama xcuci mata window shopping..
Lama xtengok matahari terbenam.....
Lama xhirup udara segar kat pantai....

Tapi semua itu perlukan masa..
Alangkah bahagia nya bila dapat pergi dengan orang tersayang..Kongsi setiap inci moment yang dilalui bersama...so sweetttt.....Perghh..berangan terlebeyh...hahahaha

Seriously,tempat yang aku nak sangat2 pergi sekarang nie adalah Cameron Highland...
tak tahu kenapa nak sangat pergi sana...1 things yang aku nak sangat buat kt sana adalah petik strawbery.. geDiks kan..kt Hypermarket Giant bersepah kot buah strawbery ni..tp gedik jgk nak yg dekat cAMERon Highland....hahaha..peraNgAi...kanak-kanak ribena sungguh...



amacam..tergoda ke terliur...perghhh..umppphhh..!!!!

Lagi 1 perkara yang nak sangat aku buat adalah...Hiking...pergh...memang lama giler xkeluarkan peluh..uji stamina...ntah larat ke tak lagi aku nak panjat gunung nie...

tapi itu semua hanyalah perkara yang ada dalam kotak memory aku..untuk realisasikannya....semua makan masa...bila..dan bila......

Bila hidup bersendirian nie..tak ada tempat nak borak2..So "Bila Hati Berbicara, Segalanya Terungkap" ni la jadi mangsanya..tadah je la telinga engkau yea....

Ade Cengkerik Putih tu pun macam xada je....buat2 dunno je....Hampeh....Sampai bila la nak jadi macam ni....tunggu dan terus menunggu je la jawabnyer...

Layan je la video nie k..suka sangat lagu nie..
biLa la ade orang nak dedicate lagu nie kt aku kan??? huhuhuh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...