Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, May 15, 2011

::.Hepy Besday ElYani..::


credit to 'google' 4 dis picture... KEk Idaman..heheh


ni "indulgance cake" from secret receipe..yuMMy..


Membe dr mAlacca saMbut birthday aku awal skit..coz kebetulan aku turun mAlacca buLan 4..so Dye samBut trus..heheh..Tanx a lot...


hhehehe..entry tuk diri sendiri..
xpe la..wish utk diri sendiri kn...sapa lagi nak manjakan diri sendiri kalau bkn sendiri yg wish...
(ape la aku bebel nie)

13 MAY 2011, ari lahir ku yg ke 23..da tua maa...heheheh....tapi tahun nie xbes coz sambut birthday jauh dari family.... urmm..so,xbest la xde di samping family...sambut dgn kawan2 lain sgt rasanya...selalu kalau time birthday aku je mesti da cuti semester..tp kali ni tak..coz aku ade kursus 1bulan kat s.alam..

taPi sambut dgn kawan2 pun best gak..not bad...ramai gilerr yang wish..xcukup kt phone...bertalu-talu post masuk kt fB...tanx a lot guyz doakan aku....jam 1.10 a.m dapat kek dari Acap..itu pun kebetulan je coz girlfren acap janji nak bagi kek batik..hehehe..so, dapat la merasa kek yg sedap gilerr dari emma rusli..tanx a lot dear...

Now, aku kat Puncak perdana, Shah Alam...mengikuti Kursus 3P (Program Pentauliahan Professional) selama 1bulan..xsabar nk abeskn kursus nie...dan caRi kerja...huhuhu...

MoNey is ruNNing out la..so Kena jimat2 kat sini..tat y kenA cari keje cepat2...saPa2 ade keJe kosong..Halo-Halo..la saya yea..Sesunguhnya saYa sangat meMerlukan kerja skrg..hehehe\

xsaBarnye nak tunggu bulan 6..nak Balik hometown....huaaa..rindunyer....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...