Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, November 27, 2010

~~perJalanAn ku PuLAng ke KELantan~~~

uishh...
knp la jrg sgt dpt update blog kecayunk'an aq nie...
cian kt dyer..(ayt ala-ala gedik,nyampah aku)
mgkin keadaan semasa yg membuatkn aq xde masa nk update..
lex lu yea blog..
hehehe...

rbu mlm 24/11/10 ari tu..
aku dan adeq aku blk kg kt kelantan nek train..
uish..1st time nek train..
trus amek seat business yg ade katil gitu...
merasa la gak kn..
pejam celik..pejam celik xsmpai2 gak..
uish lmbt gilerrr...

dlm kul 10 pg aku smpai kt terminal pasir mas...
pak cik aku da sedia menanti...
lalu kami pun plg k kg nenek aq..
rindu kt nenek..
dpt la spend time dgn beliau barang sehari dua..
bkn xnk stay lelama...
tp keadaan tidak mengizinkan...

walaupun blk kejap..
smpt la g shopping...
bkn shopping pe pn...
mak aku la kirim kopok lekor la,kopok ikan la.
beli la sekilo dua..
then aq bli ape ek..
heheeh..
dpt kasut..
yepppi...
cun kasut dye..
berkenan gilerr aq..
terus sambar je la..
heeheheh

tcket blk kul 8 mlm 26hb/11/10..
pg sbtu nie smpai dlm kul 8pg..
uish..kaki da mcm nk tercabut duk dlm bas 2..
da la sejoookkkkk gilerr..
seb bek bas sediakan blanket..
huhuhu..
nk bli tcket train tp da abis..
terpaksa la nek bus..walaupun takut gilerr dgn berita2 yg masuk paper akikat kecuaian pemandu bas...rmai yg terkorban..
tp tawakal je la...

sesampainyer kt uma..
ibuku suda bz menyiapkan mknn utk cousin aq nikah ptg nie...
uishh..sgt2 bz..
blk2 je trus tlg ptong2 bwg,ape sume...
mmg letih gilerr..
mak aku kena sediakan mknn utk majlis pernikahan ptg ni...
agk bz la seketika...
alhmdullillah segalanya berjalan lancar...
dgn sekali lafaz sahaja.,
akak sedara ku sudah bergelar isteri org...
rmai btl kawan2 aq da kwen skrg nie..
aku ni bilerr la lg...????
hurm...
tggu je la jodoh smpai cpt atau lmbt yea....
tp hope nk kawen cepat..
ahhahaah(gatal).......
tp dgn sapa...
dgn jodoh ALLAH la..
hope dikurniakan dgn jodoh yg soleh & beriman...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...