Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, November 16, 2012

Tiada masa terluang untuk ku


Sejak family aku ade rumah kt Tiram nie..every weekend mesti kitorang balik sana..MESTI OK..never say NO......
bole kata perjalanan dari Skudai ke Tiram tu makan masa sejam la...
nak kata jauh..xde la jauh sangat kan...
dah biasa ulang-alik..xrasa dah jauhnya...

tapi PENAT tu memang xdapat disangkal lagi la..
Al-maklum la..letih blk kerja pun xabis lagi...kena balik sana pula...
bole je kalau aku tak nak join diorang balik Tiram..tapi kesian kat bapak aku tu nak kena drive. Kalau bole aku memang xnak bagi dia drive lagi..Dah berumur kan..kena la banyak rehat je...

Parents aku kalau balik sana, diorang nak rehat je...
dapat duk rumah sendiri kan rasanya lain macam..
dapat bercucuk tanam..dapat hirup udara segar kampung...
Jauh dari hiruk pikuk kota...

itu la..kadang-kadang aku nak luangkan masa untuk diri sendiri pun dah xada da...
nak keluar window shopping..jenjalan..hangout dengan kawan-kawan...sume tu dah xade...
heheh...kesian kt BFF aku..
sampai merajuk dah dia..

Untung la si 'DIA' jauh di rantau orang...kalau tak..
dua-dua nak merajuk dengan aku la kan...
Sadis je...

tak pe..Insyallah...aku try sedaya upaya untuk spend time buat mereka yang tersayang semua...
xmau ada yang kecil hati, terasa hati, makan hati, sakit hati dengan aku yea...
Aku juga manusia biasa...yang xlepas dari buat silap.
selagi aku ada, selagi itu aku akan berbakti untuk kedua ibubapa dan family aku...
nanti kalau dah kena ikut Incik Suami..kena tinggalkan diorang sume...
nehi..nehi....heheeh...sedih nanti...

So, selagi hayat dikandung badan, selagi itu aku akan buat yang terbaik..
Doakan aku yea...

Mood: Need a vacation...huhuh... (sedang berfikir-fikir macam mana nak dapat side income lebih...idea-idea..ade sapa2 nak jadikan saya share partner bisnes?)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...