Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

Our Little Caliph

Lilypie Fourth Birthday tickers

entry sambungan semalam yea...let's check it out...

Actually sekarang tengah busy and membusykan badan semampu mungkin utnuk menyiapkan persiapan untuk perkahwinan my SISTER 2 weeks after raya...

mana nak buat persiapan raya lagi..nak wat persiapan perkahwinan lagi..memang tak menang tangan dibuatnya...lagi kesian dekat bakal pengantin yang berlipat ganda tugas yang perlu diselesaikan..

aku ni tolong mana2 yang bole tolong je la...so sekarang dah start lipat2 kotak telur....siapkan door gift untuk tetamu....bila dah siapkan awal..dah lega sikit...nanti tak adalah terkejar2....

baju untuk khatam quran dan pengapit pun dah ready kot...ntah la...sapa nak volunteer jadi pengapit akak aku nie...cepat2...angkat tangan...special taw..hehehe

Hope doakan lah majlis ni berjalan lancar dan dipermudahkan segala urusan nya yea...Insyallah..Amin....


2 loVe this entRy:

hajiMete said...

aminn ya robbalalaminn..

rAyHan_eLLyaNi said...

terima kasih atas doanya Encik..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...