Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

Our Little Caliph

Lilypie Fourth Birthday tickers



Akhirnya..buku yang di tunggu-tunggu sampai jua...Xsabar sangat nak baca...
Peminat setia Kak Fatimah Syarha..
Sedang berusaha untuk mengumpul setiap hasil tulisan beliau.,...
Setakat ni baru ada satu je buku penulisan beliau iaitu Pemilik Hatiku setelah Allah SWT & Rasulullah SAW.
Buku ni pun dah dekat 4-5 kali ulang baca...sangat best....
Kalau ada sapa2 baik hati tu..boleh la hadiahkan buku2 selain yang saya ada ni yea..
heheeheh
Suka sangat baca buku-buku motivasi sebegini...Ianya seperti novel tapi bukan novel..pengisiannya sangat bermakna...
Kalau sapa-sapa berminat nak beli online..
Bole terus ke blog beliau iaitu SebarkanBahagia



Ini my calendar cum my diary cum my territory...
Almaklum lah..saya kan selalu aje kelaziman...Maka..atas sebab itu...saya berusaha menghasilkan ini...Sangat berguna buat saya...
Segala xtvt harian saya tercatat di sini..
Mudah untuk mengatur hari-hari mendatang....


Just wanna to share.....


0 loVe this entRy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...