Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, May 22, 2012

Perlu ke pergi Kursus Kahwin dengan pasangan????





entry kali ini agk kegatalan sikit..heheh...saja nk bahas pasal ni...
Perlu ke pergi kursus kahwin dengan pasangan??

Sebenarnya boleh je pergi asing2 kan...tapi kalau bagi saya ofkos lah nak pergi dengan si pemilik bakal hati nie...walaupun dah pernah pergi...apa salah nya pergi lagi sekali kan untuk orang tersayang.....xrugi pun ilmu yg kita perolehi tu..dapat belajar lagi...

manalah tau...kursus kahwin yang pergi 4,5 tahun lepas dah lupa apa pengisiannya..
so...boleh je pergi berulang kali....hehehe
and kalau pergi dengan pasangan nampak sweetkan..heheheeh...
at least sama2 dengar and faham...

Bagi saya,...kalau pergi sama-sama....at least boleh menjadi kenangan dan memori yang manis untuk diri dan pasangan kan.....saya suka nak simpan itu semua sebagai memori dan kenangan manis agar boleh dikenang sepanjang hayat....sebab setiap masa dan detik xmungkin dapat kita ulang dengan melakukan perkara yang sama...kalau boleh pun mesti xserupa dengan perkara yang asal....masa bergerak pantas....saya harap suatu hari nanti saya dapat bersama-sama lalui setiap detik dengan pemilik bakal hati ini tanpa ada satu pun yang ter'miss...wah gitu...impian..tinggi melangit kn..igt dapat...hehehe...Insyallah...Allah Maha Besar....

ini pendapat saya je lah...memang dari dulu dah niat....masa tyme belajar kt Uni dulu...kawan-kawan semua ajak pergi kursus kahwin yang dianjurkan oleh Pihak Uni....murah dan berbaloi...sebab offer under pelajar kan....tapi tetap jgk dengan niat hati nak pergi dengan bakal suami suatu hari nnti....

Rasanya kalau pergi awal2 pun xsyok kan...lepas pergi cnfirm lupa apa yang ustaz2 tu ceramah....so..mcm xde impact la kan...rasa membazir pun ada....

tapi terpulang pada diri masing-masing la...tepuk dada tanya selera....
ini hanya pendapat saya sahaja....memang dah niat kan...kalau xdapat pergi dengan pasangan..xpayah kawin la jawabnyer..heheheh....

akhir kata...coretan kata di ambil dari sahabat saya "Ezan Ayub"..best sangat-sangat quote nie..
Jatuh Cinta dengan Quote nie..hehe..Ezan...pinjam sat no...

" Till ALLAH permits the Lafadz of Ijab and Qabul, then i'll become your couple. :)"
before that..cannot..cannot...cannot...saya hanya pemililik Allah S.W.T



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...