Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, January 2, 2012

1st GiveAway Lily Butterfly by Miss Wandalaara.



Wah..Hari nie mood nk join contest dtg kembali..
selepas keciwa sebab blog wt hal kena virus plk hari tu after da join mcm2 giveaway before nie..
so akibatnye semua juri xdpt nk tgk entry yg disediakan oleh saya./..

Sedih gilerrr....sob..sobss..sobb...

Ok la..untuk kali nie saya tertarik nk join 1st GiveAway Lily Butterfly by Miss Wandalaara.
nak join..
KLIK SINI

Sebab apa aku tertarik nak join giveaway nie/..hehe...
1st ialah sebab haduah dye...superb tu...perfume...
aku dah la addicted dgn perfume...hehehe...haa..nie la 1st prize dye..mesti mata korang semua da juling kan..
ada banyak lagi hadiah2 lain...

cara menyertai:

1. Buat entri bertajuk 1st GiveAway Lily Butterfly by Miss Wandalaara.

2. Masukkan Banner diatas dalam entri anda.

3. Follow Blog Sis lily atau masuk blog Sis lily dalam bloglist anda untuk update terkini.

4. Like PAGE Sis lily untuk update terkini.

5. Tagkan pada 3 orang rakan blog anda dan beritahu mereka tentang giveaway ini.Link

6. Pemilihan akan diundi oleh Random org.

Mudah bukan..hanya dengan mengikuti 6 syarat sahaja dan anda layak untuk menangi pelbagai hadiah yang disediakan..

APa tunggu lagi..jom Join ramai2..

Due Date: GIVEAWAY AKAN BERLANGSUNG DARI 8 DISEMBER 2011 HINGGA 8 JANUARY 2012

Aku tag kamu:

1. Sis AinSasuke
2. Dilla
3. Miss mIeza


Kalau korang nak tengok hadiah2 yang disediakan..Meyh klik SINI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...