Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, December 7, 2011

::..Contest "my photoshoot" by Miss Risya..::






Join contest Cik Risya...hehehe
Semangat giler kan aku join contest...
nie sume sebab aku nk ilangkan keresahan & kesunyian dlm hati nie...
Moga-moga kalau menang terubat la sikit hati nie..

Ok lah..let's check it out guyz...

Syarat-syaratnye sangat mudah;-)

  1. Follow blog Cik Risya .
  2. Letak banner di atas dlm entry anda .
  3. Letakkan satu photoshoot anda .
  4. Nyatakan lokasi picture tersebut .
  5. Tag kepada 3 orang rakan .
  6. Letak link anda ke ruangan komen contest tersebut .

Saya letakkan pic saya nie...Baru kuar dari oven..panas2..

hehehe....

Sedikit description:-




Picture diambil pada 3.12.2011, di taman Istana berdekatan Muzium Sultan ABu Bakar, Negeri Johor.
Aku suka pergi taman istana tu sebab view dye sangat lawa...And the most important things is pengantin2 selalu take pic weeding diorang kt taman tu la..
Hari tu je aku terserempak dengan 2 pasang pengantin..So sweet.....





TARIKH TUTUP CONTEST NIE IALAH;-)

15.12.2011


SAPA NAK JOIN, BOLE KLIK

SINI!!!!!

So kawan-kawan.....apa tunggu lagi!!!!!!
Jom serbu contest nie..
Masih sempat lagi....

Maka dengan ini..aku tag 3 orang rakan blogger aku ;-)

1.Miss Mieza
2.Miss Dilla
3.Miss Ain Sasuke


Done!!!>....

Moga ade rezeki untukku yea Miss Risya Chumell....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...