Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, December 14, 2011

"1st Contest Gambar Saya Menarik!!! by Ain".

Link



Hye semua...nampak x banner kt atas tu???

Kali nie..aku join contest dak ain...

Adik ain nie buat contest "1st Contest Gambar Saya Menarik!!! by Ain"

nak join..Klik je kt banner tu.. or KLIK SINI!!!!

mudah je syarat2 nak join contest nie..

syarat-syaratnye ;-)

1. Mesti ada blog. (yup, saya ade)

2. WAJIB follow blog Ain. Senang untuk tahu maklumat contest dari masa ke semasa. (da follow pun, heheh)

3. Lelaki dan perempuan pon boleh join. (saya LAYAK...)

4. Mesti buat entry tentang "1st Contest Gambar Saya Menarik!!! by Ain". (DONE)

5. Copy banner contest dan letakkan di dalam entry tersebut serta linkkan ke blog ini. (DONE)

6. Suka hati lah nak letak berapa banyak gambar anda yang menarik itu. Kalau ada caption lagi bagus. (Nak letak berapa yea,jap cari pic..heheh)

7. Tag 3 rakan blogger anda. Kalau lebih pun lagi bagus. Pastikan mereka tahu, okey! (DONE)

8. Contest ini akan terbatal jika kurang daripada 20 orang. (Alarhh, xmoo la batalkan yea..;-))

9. Hantar link di comment box bukan di chat box. (DONE TOO)

Hadiah-hadiahnye juga sangat menarik taw.... nak ushar hadiah-hadiah contest nie...
Klik sini!!!!

Due Date : 20 Dis 2011. 10 malam.

(cepat..cepat..!!! lambat nanti menyesall!!!!!)


Ok, now, saya nak letak pic saya pula yea..
tapi xtaw la menarik hati juri ke tidak.. hopefully juri tertarik yea...
fuhhh!!!!!...heheeh


ni pic aku tyme 'berphotoshoot kt taman istana, muzium Sultan Abu Bakar, Johor..." suka sgt view dye..dgn berlatar belakangkan 2 btg pokok, then objek di tgh2...sweettt sgt...hehe..perasan la tu puji diri sendiri..


ni pula pic tyme kt Bukit Cerakah, Shah Alam..ktorang lepak2 kt tasik tu..then ade org tu nk terjatuh kn..dtg 2 org gadis sbg penyelamat..chewahhh!!!


ni pula pic tyme aku gi dinner dgn akak aku...
ea..silap..silap..hehehe..tyme nie aku g Anugerah Seri Angkasa...dpt invitation card..
sempat snap pic dgn Sis Lisa Surihani..Chumell kn dye...


n lastly...aku selitkan pic aku n member2 yg beraksi gedikzzz...
heheeh...pic ni diambil 30.10.2011 di Uitm Shah Alam...
baru sahaja selesai Istiadat Konvokesyen...
lihatlah betapa gedikzzz nye kami...

Ok..sampai situ je gambar2 menarik aku..ni pun da kira tamak letak sampai 4 pic....
kalau x..maunye 1 album aku upload...heheheeh

Keputusan di tangan juri..Hope aku ade rezeki utk contest nie..
doakan yea..

sebelum aku terlupa,aku tag 3 kawan aku..

- Miss Ain Sasuke
-Miss Si KEpoh
-Miss Wawabescoot

Nak Join..Jangan lupa

KLIK SINI!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...