Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, August 11, 2011

:- Update Entry..::


Salam Ramadhan semua...

waaa....lama giler yani xupdate blog nie....urmm..bkn apa xtaw la nk tulis entry apa...now bz g interview je...almaklum la,fresh graduate skrg nie mmg susah nk dpt kerja..kne compete dgn berjuta lemon freshie kt lua sana 2...ada yang nasib baik, terus dapat kerja yang kena dengan jiwa diorang, yang xnasib baik, kerja la apa2 dlu kan..janji experience tu penting..

Kadang-kadang puas aku fikir, banyak company xnak amek fresh graduate coz diorang xde pengalaman.. abes, camna la nk dapat pengalaman kalau xdiberi peluang untuk mencuba...betul x??? dunia..dunia..pelik..

Hari ni da masuk ramadhan ke -11 kita berpuasa sebagai umat Islam..isnin ari tu g Melaka untuk 2nd interview kat Mahkota Medical Center...gigih kan aku sanggup turun melaka semata-mata nak cari kerja..bukan nya apa, aku xkisah kerja apa pun,semua tu pengalaman bagi aku, kalau aku tak pergi, terang2 la aku tolak rezeki kan..so cuba nasib je la...aku, anis n nadia dapat 2nd interview tu, so kami bertiga kena compete la untuk jawatan tu coz MMC hanya nk 2 orang sahaja utk memenuhi kuota position as Medical Records Officer. At the end of interview, En Mazlan selaku Head of Department Medical Records bagi kami assignment..urmmm..xpasal2 dapat la assignment n kena submit before 20hb Ogos. adooyyaaiii..ingatkan da lama abes zaman assignment2 ni..jap lagi dapat la plk...tu lah buah tangan aku bawak balik dari melaka...
Amacam,..,best kan...

Nak start assignment cm xde mood lagi..adoii.,.mood xnk dtg la...camne nk buek nie??? tarikh submit da nk dkt...

urmm...yanie....semangat...semangat.........
hope dapat siapkan la...
Insyallah...

Keadaan diri saya juga masih tiada perubahan..biasa2 je..masih jalani kehidupan sendirian....biLa lah agaknyer hati ni nk dipetik orang.....heheheh

*mula merindui classmates saya sume..xsabarnye nak jumpa korang tyme konvo nnti....hope sangat dapat dtg...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...