Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, May 4, 2011

::..KeraNA kalian..::

heheh...tjuk en3 xleyh blah kn...
semua kerana kalian...

sepanjang 2minggu duk kat rumah ku syurgaku nie....asyik duk ngadap muvie je...
mula2 layan hantu kum-kum,dilarang masuk,senjakala, sumpah pocong di sekolah n byk lagi la..
pastu adik2 kesayangan aku nie nk tgk cite rio la..aku download kn la demi diorang..pastu dah habis tgk citer rio,nak tgk pulak citer hop...yes..oleh kerana aku seorang kakak yg comel lg baik..aku downloadkn la uk diorg..actually bkn aku yg download pn..akk aku yg tlg download..sbb tyme 2 aku demam..heheheh

pastu nak tengok maharaja lawak...download kn la jugak utk diorang..mentang2 ayah bru beli tv baru yg bole cucuk pendrive kt tv 2..korang asyik nk tgk muvie kt tv je kn..
layankan aje...yea la..dulu2 tyme aku n akk aku kecik2 ktorang mana la dpt sume nie..skrg nie da agk berkemampuan skit..bole lah bahagiakan diorg sume..


"credit pic dr google.."

apalah aku merepek nie...esok ade interview...minta2 la soalan yg ditanya mudah2...hope dipermudahkan dan dilancarkn interview aku esk..semoga segalanya berjalan lancar...Insyallah....ramai kawan2 da dpt keje...aku pula sibuk cari keje..minta2 la ade rezeki aku esk....WIsh me luck yea kawan2...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...