Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, February 26, 2011

::..Weekend kali ni..::

hola..hola...amigosta babe...
weekend kali nie...
bgn pagi,gosok gigi,pergi mandi, cuci daki...
hahahaah...sgt2 bosan...
celik2 mata je trus on lappy....duk ngadap assignment metadata...uish....buhsan gilerr..
ssh 2 tajuk...i don't have any idea 2 do dis assignment...ayoyo..speaking plk...
isnin da nk kena submit...2 la pdn muka..wt lg last2 minit... (but not my fault, lect yg bg tajuk lmbt..then nk kne submit cpt plk) huhuhuh...sadis....

weekend kali ni xleyh berjalan2,merayap..kne stay je kt blik siapkn asignment..
klu x, msti da kua pny g hiking or mane2..
kn ijat kn???hehehehhe


aku kne aturkn perjalanan hidup aku..yg dulu nya mcm caca marba, asyik dlm kemurungan, xteratur( bkn sejak dulu la, sejak sebulan lepas), now.. i need 2 solve it. aku kena colourful kn hidup aku nie..
baru la jiwa sentiasa muda...biar belum ada pkwe tp aku harus isikn setiap detik, waktu n ruang yg 0 dlm idup aku ini dgn sesuatu moment n memory yg indah2..
agar aku xkn terlepas setiap detik yang aku lalui hari by hari...
mane kita bole undurkn masa n hari..so, setiap yg berlalu 2 kita kena hargai nya sepenuh hati...

tat y byk xtvt aku join every weekend utk aku lupakan mslh aku..
ilangkn tension,stress...
even xde xtvt luar pn..aku akn usaha utk adakan xtvt gak supaya aku xbosan sorg2...
Alhamdullilah, so far segalanya berjalan lancar....
sahabat2 yg sentiasa ada utk aku..family yg aku sayang...
Semuanya aku hargai sgt2...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...