Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, February 23, 2011

::..MakeOver & Touch Up Blog..::

ni la blog Mr.K...tutorial blog

Salam 1Malaysia...
heehe...today nk tulis entry psl tutorial blog...
ramai tanya cmne nk dpt template cntik2...nk edit blog jadi cntik...
aku pn xde la teror sgt blog nie..
itu pn kwn2 yg tlg ajar...n sikap aku yg suka explore blog cantik2 n cara2 mencantikkn blog memberikan aku idea utk touch-up n makeover blog aku supaya lg chan'tek...hehehe...

Ok..kat cni ade link utk nk taw cara2 nk make-up blog2 anda...
click link ini...


so...kalian akn dpt cara2 nk make-up blog dgn lebih chan'tek lg...hehehe...

blog Mr. K ni nice la..byk gak aku dpt belajar dr cni...tanx pd Mr.K krn wt entry menarik mcm nie...
so..kawan2..if ade link2 menarik psl tutorial blog..jom la share dgn aku ea...
Sharing is Caring rite...
heheheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...