Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, January 20, 2011

::.. Mengharapkan sesUatu yg indah..::


menanti dgn penuh sabar




salam...
hmm...xsalahkan kalau mengharapkan sesuatu yg indah even kita tahu kita ssh utk mendapatkn nya...
Mungkin perlu adanya usaha yg tinggi n kuat
bersabarlah yanie..
insyallah ALLAH telah simpan kn seseorang utk kamu...
Jangan la berhenti berharap....
Jadilah engkau insan yg benar2 tabah...
Adakah aku sekuat itu Ya ALLAH????


tetibe lagu Sonata Musim Salju (HAZAMi) berkumandang...
touching nyer.. lovingnyer lagu nie...
Xpernah aku rasa seromantis lagu ni..
entahkn dapat entahkn tidak...

Muslimah yang kusayangi,
Adalah sentiasa bertindak berlandaskan hukum-hukum ALLAH
Yang sentiasa mengikut syariat Rasulullah
Yang taat pada perintah suami
Yang tidak lupa jasa kedua orang tua

Muslimah yang ku cintai,
Adalah yang mengharap redha ALLAH
Aurat dipertahan melainkan buat suami tercinta
Lembut tuturnya terhadap suami tersayang
Halus belaiannya untuk anak-anak amanah ALLAH

Muslimah yang kukasihi,
Adalah yang membawa aku ke pangkal jalan
Jalan taubat kepada Pencipta
Andai aku sedikit terpesona
Dengan keasyikkan dunia yang sementara

Muslimah yang ku idam,
Yang tidak pernah mengeluh
Diatas segala ujian dari ALLAH
Yang sentiasa sabar dan tabah menghadapi segala liku
Ujian menjadi pendorong buat dirinya

Muslimah yang ku harapkan,
Jadilah dirimu sebagai srikandi ISLAM sebenar
Srikandi terdahulu menjadi inspirasi buat dirimu
Asiah,Rabiatul Adawiyah,Mariam,Aisyah dan Khadijah
Menjadi pendorong kejayaan buat dirimu
Di sepanjang jalan jihadmu
Moga kau tersenyum hingga ke akhirnya

Insyallah, aku akan cuba sedaya upaya menjadi Muslimah kesayangan ALLAh...
bantulah aku Ya ALLAH.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...