Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, January 10, 2011

aku belum bersedia

salam...new entry kali nie...agk jiwang skit...heheeh....
aku belum bersedia...
ssh utk digambarkn perasaan ku skrg nie..
yg ku impikan selalu xjadi kenyataan...
lain yg diinginkn ,lain pula yg dtg..
hurm....
da nasib bdn gaknya...
tp...

aku masih belum bersedia..
masih mahu meneroka dunia,
hebat x impian aku??
heheeh..
so sesiapa yg xbole sbr sila pergi dr idup aku..

aku masih belum bersedia..
masih byk impian aku yg belum tercapai...
knp lelaki suka smoke??
aku benci gilerr lelaki smoke...
haha..xde kene mengena kot dgn entry nie..
suka ati aku la blog aku kot...
ngeee~~~

aku masih belum bersedia..
xperlu la ditunggu hati ini..
takut akn mengecewakan...
aku xbg harapan...
risau mereka hampa dgn jawapannya nnti....
aku masih syg kwn2 aku..
cuma 1 aku nk ingatkn
jika antara kita tiada jodoh,
jgn la menyesal & salahkn takdir...
mungkin ALLAH dah sediakan yg terbaik utk kita....
silalah mencari juga jodoh kamu...
takut2 jodohku bukan dgn kamu....

ok..stop it..aku da mula merepek nie...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...