Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, August 10, 2010

::.. SuKa-Gembira-Geram-SengaL-Sakit hati- Nervous-=????

Assalamualaikum..post ari ni psl perasaan ku yg bercmpur baur...

starting dr pg td- ade test okeyh..huhuh...6 essay...
neves...goreng je la...ntah btl k x...hope i did it well n get a good result..

then ptg plk kls..sgt ngntok k..
tgk kwn2 ngntok...aku pn rasa sgt bosan...
huhuh...

mlm ade discussion plk...
dgn our manager - mr. ghause...
pelukis pelan - en azril
n staff yg hny menyibuk - en kamal, miss yanie, miss anis..

borak..borak..borak je dlm discussion 2..
haahah..itu lah KAMI..
tp tetibe timbul perasaan yg x menyenangkn...
stupid okey.. "klu ko rasa nk wt2 xnmpk aq..fine..ok..
xpyh ko nk bermuka2 dpn aku..so annoying ok..."
pergh...mmg aku da nmpk lame da...
juz ignore je..
tp mlm ni wt aq rasa bnr2 sakit hati....aku ade perasaan gak...
plz la..msing2 da bsr..xpuas ati ckp la dpn2....
ko jgn pkir bile aku diam..ko leyh pijak2 kpl aku...
(K..PUAS ATI DPT LUAHKAN)

mngkin ko xsalah...
or mngkin hny mainan perasaan aku je..
if aku salah aku mtk maaf..
tp sikap n perangai ko da wt aku mkin menyampah...
bkn skali 2..tp berkali2 aq dpt tgk...
sorry 2 say tat...




ok la..mlm2 ni xmau la touching2...
rindu nye dkt arwah abg ku...Al-fatihah utk beliau..
moga rohnya dicucuri rahmaat hendaknya....

lg sehari je nk mausk bln ramadhan...
huhuh..rindunye dgn puasa...terawih,...
hopefully aku dpt wt terawih sebanyak mungkin utk thn ini...

Tuhan berikan aku kekuatan utk aq meneruskn pengajianku di sini..Engkau permudahkan lah segalanya bagiku agr apa yg dirancang berjalan dgn lancar... AMIN....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...