Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, August 18, 2010

::..Event pd 20-22hb Ogos 2010..::

Assalamualaikum..
Alhmdlla..ari ni genap la 8 hari kte berpuasa di bulan ramadhan,..
Best sgt dpt g terawih..
ooo..terawih..betapa aq merindu kedatangan mu pada ramadhan ini...Hope sgt dpt buat sebanyak mungkin pd tahun ini..

Weekend nie, 20-22hb Ogos 2010...
Kelab kesenian & kebudayaan, JPK Puncak Perdana iaitu kelab KESIMA akan mengadakan program usahasama bersama SMKA Sharifah Rodziah di Melaka...
so,...aku selaku pengarah program byk bnda aq kena uruskan b4 bertolak k melaka nie..
mula naik geram ble rmai ahli nasyid xdpt join, ade replacement kls, common test, research..
huh..mcm2..
sedangkan awl lg aq da bgtaw 20-22 ade event..
tp nk wt cmne kn..sume 2 tnggungjwb sbg seorang student..
aq xksh la sgt..redha je..
janji program aq ni akn ttp dijlnkn..

KAmi akn mengadakan latihan nasyid bersama student2 kt sna..
Berkongsi ilmu pengetahuan psl nasyid n memberi motivasi kt sek 2...berpuasa n bersahur kt sek..
wah..wah..teringt zaman sekola2 dolu2...
Sabar yea adeq2 ku ...tunggu kedatangan kakak2 mu ini yea..

Aku harap sgt agr satu2 nya program aku n mgkin program terakhir aku utk semester ini berjalan dgn lancar hendaknya..
HArap sgt kerjasama dari semua pihak agr dpt membantu aku...Kerjasama dan jasa kalian akan ku kenang sampai bila2...

Sampai cni dulu la yea..
wanna going 2 class..heeheh.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...