Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, June 22, 2009

..::KeNangan SeorAng SahaBAt..::

Assalamualaikum..
post kali ni aku nk cite pasal seorang sahabat yang amat baik sekali..
Kenangan Arwah I'nal masih segar dlm ingatan ku..
Arwah merupakan seorang sahabat yg sgt baik,
aku kenali dia sejak aku dr semester 1 lagi..dh 3tahun aku kenal arwah..
sepanjang perkenalan kami..dia merupakan seorang pelajar yg baik, tidak sombong, dan byk membantu sahabat2 ketika memerlukan..
sungguh tidak sangka Arwah pergi meninggalkan kita dlm waktu secepat ini...
kenangan bersama Arwah tidak akn sekali2 luput di ingatan ini..



Untuk shida,
byk2 kn sabar yea...
Allah lebih menyayangi Arwah dr kita semua..
redhakan lah pemergiannya..
Moga Arwah tenang hendaknya di sana...

AL-FATIHAH untuk Arwah I'nal bin Jantan...
Moga Rohnya sentiasa dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang2 yg beriman..
AMIN....

2 comments:

  1. Yani, sedih la.. suddently teringat arwah inal n saje google nama dia. Aku baru terbaca entry blog ko ni. Semoga rohnya dicucuri rahmat..Amin.. we all miss him... 5 years already..

    ReplyDelete
  2. lame da kan..
    tapi still masih boleh ingat raut muka dia sume...
    walaupun pendiam...tapi sengih dia tu xleyh lupe..
    syida sorry k buat ko teringat balik kt arwah..
    Moga beliau tenang dan aman di sana..
    Amin... Al Fatihah...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...