Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, April 16, 2009

::.. WiSh me Luck 4 fiNaL ExaM k..::

detik2 menjelang peperiksaan akhir semester semakin hampir...
maaf kpd kwn2 blogger klu aku xsmpt nk jenguk blog2 korg...
aku terpaksa menghentikan seketika xtvt harian aku yg selalu on9 krn ingin menumpukan sepenuh perhatian dlm final exam nie..
hope kalian memahami..
bz gilerrr...final exam tgl brp hari aje lg...
takutnyer....


byk lg xabis cover nie...
ari2 study...tension toll..
huhuh..tp student life kn...
aku kena phm....
lgpn ni final semster aku..
aku msti wt yg terbaik....
xmau kecewakn harapan mak n ayah aku...
kwn2..wish me luck k...
harap dpt keputusan yg cemerlang...

2 all my frenz, even di blogger, classmate or dimana jua yg akan menghadapi peperiksaan final dlm waktu terdekat ni...
aku doakan kalian berjaya dgn cemerlang..
dapat menjawab segala soalan dgn lancar dan mudah..
mudah-mudahan ALLAH memberkati...
AMIN....



5 comments:

  1. aku doakan kejayaan ko gak..
    wat yang terbaik yer..
    aku tau ko leh wat..
    gudluck 4 final exam..

    ReplyDelete
  2. yanie..
    GOOD LUCK
    final ni..
    moga kte sme2 berjaye..
    AMIN...

    ReplyDelete
  3. Gud Luck In Final Exam Yanie...

    ReplyDelete
  4. tanx korang..aku pn doakan yg terbaik tuk korang..
    jwb exam tol2 ea..
    all the best...
    guwdluck 2 all the final paper exam..
    chaiyok2x..

    to kak lala..
    tank ea kak wish tuk yanie..
    igt gak kt yanie.
    hehehe

    ReplyDelete
  5. aku doakan ko yani...tapi ko pn doakan ak yek!!!!hehehe.GOOD LUCK!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...