Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, February 12, 2009

Lelaki Sebaya vs Lelaki lebih Tua@1/2 taun lebih tua or lebih berusia???? Mana yang lebih sesuai jadi teman hidup????

Assalamualaikum...

Hari ini ana ade special entry nk wt....

Bout that Gurlz n boyz....

Ana ade bg soalan ni kt classmate ana n berikut adalah jawapan2 mereka.....:

Yati Zamrud : Bagi aku. xkesah la lelaki tu sebaya @ lebih tua, yg penting matang...
cube bayangkan lelaki yg xmtg,...cakap tah pape je sume xphm,nak majuk lg...
cmne r dorg nk jaga kite klu dorg sndiri pun nk bwk diri sndiri xbtl lg..
Terpulang la pd individu 2 sndiri nk pilih cne...TQ..hehehe, Sekian.

Hidayati Ismail : Pilihan saya...lelaki lebih tua..sebab-sebabnye..:::
1. kalau jalan dgn dia,kite nmpk muda...chewahh..
2. Lebih matang n boleh jaga kita...
3. Ape pn terpulang pd jodoh. Tuhan lebih tau ape yg terbaik utk kita...

sepotong hadis utk tatapan anda..
" Hawa dijadikan dr rusuk kiri adam,
bkn dari kaki utk dijdkan alas,
bkn dr kpl utk di junjung,
dkt dgn lengan utk dilindungi,
dkt dgn hati utk disayangi"....,
Mala : Bagi aku, utk situasi aku tgh study skrg, aku prefer tok cri lelaki sebaya...senang nk
cite n share pape...so,lau nk beborak pn, still dlm environment yg sama.....
btol x???
tp lau xdpt yg sebaya, yg tua pn bleh gak... tp xnk r yg terlalu tua sgt....at least
xjauh sgt r perbezaan umur....2@3 taun je la... n laki tu jgk aku xnk yg title
"anak emak"...susah nt nk wt pape...skit2 lebihkan mak...mak,mak juga... tp
berpada-pada la.. yg penting die bleh survive diri sndiri.. nt xde la aku terkontang
kanting... hehehehe

yati oden : pilihan aku lelaki lebih tua...
depa lbh matang, memahami, menghormati...



nantikan lanjutan komen-komen ini.....

peace out...

1 comment:

  1. haha...ko nak og komen pe lg??
    x cukup ke dlm kls ni pnye komen....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...