Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

Our Little Caliph

Lilypie Fourth Birthday tickers



kenapa kau tak penah paham perasaan aku??
kenapa kau tak penah cuba untuk paham perasaan aku??
kenapa kau taknak paham perasaan aku??
kenapa kau tak ambil tahu langsung tentang perasaan aku??

kenapa??kenapa??kenapa??

kenapa aku perlu jaga perasaan kau??
kenapa aku kene makan hati dengan kau??
kenapa aku perlu ikut jer kata kau walaupun dalam keadaan terpaksa??
kenapa kau langsung xmenghargai pendapat aku??
kenapa kau banyak sgt rahsia dgn aku??
kenapa aku perlu dipermainkan kau??
kenapa aku diabaikan oleh kau??
kenapa kau xblh nk share mslh dgn aku??
kenapa semua org perlu ikut kata kau??
kenapa perlu ada rasa iri hati??

kenapa kau xpernah nk ambil brt psl aku??
kenapa kau xpernah tny masalah aku??
kenapa kau xpernah perasaan kewujudan aku??
kenapa kau sering lupakan aku??
kenapa kau xingat detik indah bersama??
susah senang bersama??

kenapa kau xpernah nak berikan perhatian pd aku???
kenapa aku buat semua salah di mata kau??
kenapa aku je salah dan kau je betul??

ADILKAH SEMUA NI UNTUK KAU DAN AKU??..ATAU NI HANYA BERPIHAK PADA KAU DAN AKU TETAP MACAM NI?? MENURUT JER APE YANG KAU NAK..DAN MAKAN HATI JER DENGAN SIKAP KAU SELAMA NI?? AKU SENDIRI PUN TAKNAK BENDA NI JADI PADA KAU DAN AKU

p/s: terima kasih ye yati (nurhayati-yat218.blogspot.com) untuk keratan n3 nie....t kite share lg yea...hehehe

1 loVe this entRy:

kai said...

wahh...
skali kate2 da..
ingatkan somthing happend..
ske ahh yanie ni wat speku!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...